Skravletråd

Kjøpte Barnecd idag så nå blir det dyrene i Afrika hele påska :p

X

XXL er bra ja, liker den butikken jeg og :) flink til å gå du.

Nei, de blir vel bare dyrere :p trenger heldigvis ikke merkeklær enda da, med mindre mor vil ha ;)

Ja, men en dyr butikk å gå på.. Kommer alltid ut med en ekstra pose ;) men men, det er som regel plagg eller sko brukt til trening, så da må det være lov.. :)

Sist uke var litt utenom det vanlige da.. Var strålende sol og 12-13 grader... Var ute 3-4 timer, om ikke mer.. Bare hjem å skifte bleie og amme litt.. Er heldig og har veldig fine turområder i nærheten :) synes ikke det er spesielt gøy å drive å traske men når lillemor sover godt i vogna si så er det verdt det :)

Ja, men en dyr butikk å gå på.. Kommer alltid ut med en ekstra pose ;) men men, det er som regel plagg eller sko brukt til trening, så da må det være lov.. :)

Sist uke var litt utenom det vanlige da.. Var strålende sol og 12-13 grader... Var ute 3-4 timer, om ikke mer.. Bare hjem å skifte bleie og amme litt.. Er heldig og har veldig fine turområder i nærheten :) synes ikke det er spesielt gøy å drive å traske men når lillemor sover godt i vogna si så er det verdt det :)
Oi, det var varmt ja :) har ikke vært så varmt her enda. Jeg er en slappfisk, men har bestemt meg for å tvinge meg til å gå mer og trene mer. Men ikke så motiverende når lille ikke sover gjennom natta.

Dessuten er det ikke fine turområder for vogn her, må kjøre et stykke først. Er mer for eldre barn (skogsveier fulle av røtter osv).
Godt hun sover bra i vogna si da :)

Idag må jeg pakke som en gal, i siste liten. Skulle pakke i går men den dagen forsvant bare for meg.

Jeg gikk hjem fra barnehagen for å hente skiftetøy, parkdressen, fleece og votter. For det glemte jeg på vei dit. Så kom jeg hjem og kom på at jeg glemte votter. Gidder ikke gå opp en gang til :p surrehue.

Jeg bare surrer og glemmer. Glemte halvparten av det jeg skulle kjøpe i går.

Og jeg har glemt bort alt jeg skulle gjøre så u tillegg til å sy (! ) eget setetrekk til bilen så storesøster ikke sparker istykker setet må jeg vaske klær og pakke klær og ut og kjøpe resten.

:smiley-bounce022

Jeg gikk hjem fra barnehagen for å hente skiftetøy, parkdressen, fleece og votter. For det glemte jeg på vei dit. Så kom jeg hjem og kom på at jeg glemte votter. Gidder ikke gå opp en gang til :p surrehue.

Jeg bare surrer og glemmer. Glemte halvparten av det jeg skulle kjøpe i går.

Og jeg har glemt bort alt jeg skulle gjøre så u tillegg til å sy (! ) eget setetrekk til bilen så storesøster ikke sparker istykker setet må jeg vaske klær og pakke klær og ut og kjøpe resten.

:smiley-bounce022
Kjedelig å surre,men kjenner meg igjen:p

Hei og god morgen :) håper dere har en fin påske :)

God morgen! :)
Hvordan har natten vært hos dere? Begynt med grøt til snuppa?

Her har vi ikke helt påskefeeling enda, blir litt mer når vi kommer oss avgårde på tur :) dere da?

Ja nå får hun bittelitt, har prøvd tre ganger er det vel :D
Hvor mye gir dere?
Hun har sovet litt i egen seng når vi legger oss disse dagene så det er kjempebra :) hun har bare sovet 2-3 t men det er bedre enn før så jeg håper det varer og at hun bare sover lenger og lenger :D

Jeg har vel heller ikke så voldsom påskefølelse.. Vi er hjemme, pleier å være på hytta, det er det som er påske for meg :P men vi har fint vær og prøver å være mye ute. Har satt opp trampolina og det er en del å gjøre i hagen så vi har nok å gjøre :) ellers blir det svømmehall, lekeland og i går var vi på biblioteket :)

Dere gjør på da?

Ja, helt topp! Lenge siden jeg har følt meg så uthvilt! :D
Men våkna i panikk da jeg ensa at det var lyst ute... Men hun lå å sov så søtt i senga si ...
Flytta senga hennes litt lengre bort fra vår .. Kan være det er det som spilte inn..
Det kan være, herlig !!!
Her sovnet hun 21.30 og sov sammenhengende til 04.30...pupp og sov videre til 08.30:):)

Back
Topp