Skravletråd

Ja nå får hun bittelitt, har prøvd tre ganger er det vel :D
Hvor mye gir dere?
Hun har sovet litt i egen seng når vi legger oss disse dagene så det er kjempebra :) hun har bare sovet 2-3 t men det er bedre enn før så jeg håper det varer og at hun bare sover lenger og lenger :D

Jeg har vel heller ikke så voldsom påskefølelse.. Vi er hjemme, pleier å være på hytta, det er det som er påske for meg :P men vi har fint vær og prøver å være mye ute. Har satt opp trampolina og det er en del å gjøre i hagen så vi har nok å gjøre :) ellers blir det svømmehall, lekeland og i går var vi på biblioteket :)

Dere gjør på da?

Så bra hun sover litt i egen seng da :) du får kanskje sovet litt bedre du og da?
Vi er på en god porsjon grøt vi nå.. Spiser som bare det! Lurer på å innføre ett måltid til, men vet ikke helt hva..

Vi skal ut å spise lunsj med ei venninne.. :) så må vi hjem å begynne å pakke til vi reiser til svigers på torsdagsmorgen.. :)

Så bra hun sover litt i egen seng da :) du får kanskje sovet litt bedre du og da?
Vi er på en god porsjon grøt vi nå.. Spiser som bare det! Lurer på å innføre ett måltid til, men vet ikke helt hva..

Vi skal ut å spise lunsj med ei venninne.. :) så må vi hjem å begynne å pakke til vi reiser til svigers på torsdagsmorgen.. :)

Kanskje litt, men i dag våkna hun og bæsja kl 7 så det ble litt tidlig opp :P hun sovna igjen da heldigvis, men det greide ikke jeg hehe

Må kose dere :)

Back
Topp