Ikke minst jordbær!! Tenk at jeg nesten glemte de :OOg JORDBÆR!!![]()
Skal plante noen ute i år også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke minst jordbær!! Tenk at jeg nesten glemte de :OOg JORDBÆR!!![]()
Ikke minst jordbær!! Tenk at jeg nesten glemte de :O
Skal plante noen ute i år også![]()
Hehe ja var det da. er på appelsiner, gulrot og plommer da hihiHehe nei. Nå vil vi ha priskrig på frukt og grøntkanskje
hvis ikke alt forsvinner hehe
Det koster jo litt, men vel verdt pengene syns jeg!Nei, vi har ikke det! Men får se om vi investerer i det neste år.. Fam kaos på ski, kan bli litt av ett syn![]()
hehe ja...har alltid både bursdager og jul i tankene jegSå bra
Oi julegaver allerede![]()
huff da. Masse god bedringDa har lille solstråla blitt forkjøla.. ikke like solstråle da lengre med snørr og slimhoste stakkar. Lot ho sove i halvannen time i stad, siden ho var helt ferdig og har sovet lite idag. Spent på kvelden
Takk for dethuff da. Masse god bedring
Ble en del her og, men mest Vannmelon - hadde det nesten konstant i husSpiste så mye jordbær i fjor sommer at det var flaks det var ei jente og ikke ei jordbær som kom utog gleder meg like mye i år
heldig du som kan plante selv..
Huff stakkars frøkna :/ masse god bedring til lilleDa har lille solstråla blitt forkjøla.. ikke like solstråle da lengre med snørr og slimhoste stakkar. Lot ho sove i halvannen time i stad, siden ho var helt ferdig og har sovet lite idag. Spent på kvelden
Oh ja, namTar gjerne det til sommeren, når det finnes melon, nektarin og plommer![]()
Da har lille solstråla blitt forkjøla.. ikke like solstråle da lengre med snørr og slimhoste stakkar. Lot ho sove i halvannen time i stad, siden ho var helt ferdig og har sovet lite idag. Spent på kvelden
Hehe ja var det da. er på appelsiner, gulrot og plommer da hihi
ellers er det alltid 40% på nærmeste butikk her på frukt og grønt tors-lør
Det er jo lurthehe ja...har alltid både bursdager og jul i tankene jeg
Stemmer det, du hadde magisk hageOh ja, nam![]()
plommer kan du plukke hos meg hehe, har så alt for mye![]()
Ble en del her og, men mest Vannmelon - hadde det nesten konstant i hus![]()
Har det i potter på terrassen - lurer på om de blomstrer igjen i år?
Oh ja, nam![]()
plommer kan du plukke hos meg hehe, har så alt for mye![]()
Oh ja, det er noe av det beste![]()