Skravletråd

Da har lille solstråla blitt forkjøla.. ikke like solstråle da lengre med snørr og slimhoste stakkar. Lot ho sove i halvannen time i stad, siden ho var helt ferdig og har sovet lite idag. Spent på kvelden

Hehe nei. Nå vil vi ha priskrig på frukt og grønt :D kanskje :p hvis ikke alt forsvinner hehe
Hehe ja var det da. er på appelsiner, gulrot og plommer da hihi

ellers er det alltid 40% på nærmeste butikk her på frukt og grønt tors-lør

Snuppa fikk en dukke 0g 2 kjoler i gave av de som var her!:D Var dåpsgave.

gutta fikk vært sitt påskeegg med litt div:D

Nå er jeg klar for idol:D

Da har lille solstråla blitt forkjøla.. ikke like solstråle da lengre med snørr og slimhoste stakkar. Lot ho sove i halvannen time i stad, siden ho var helt ferdig og har sovet lite idag. Spent på kvelden
huff da. Masse god bedring

Spiste så mye jordbær i fjor sommer at det var flaks det var ei jente og ikke ei jordbær som kom ut :p og gleder meg like mye i år :) heldig du som kan plante selv..
Ble en del her og, men mest Vannmelon - hadde det nesten konstant i hus :)

Har det i potter på terrassen - lurer på om de blomstrer igjen i år?

Huff stakkars frøkna :/ masse god bedring til lille

Kanskje helt at hun får sove litt ekstra da?

Usj det er ikke godt, god bedring :)

Ble en del her og, men mest Vannmelon - hadde det nesten konstant i hus :)

Har det i potter på terrassen - lurer på om de blomstrer igjen i år?

Oi, kanskje jeg og skal prøve på det.. Vet ikke jeg om de blomstrer flere år eller hva de gjør.. :p

Har ikke tenkt på.. Har hage, men hekken er ikke vokset seg stor og tett enda, så det kommer både hunder og folk inn :(

Back
Topp