Skravletråd

Nei vi har en meitai jeg er veldig glad i og en manduca jeg ikke skjønner meg på hehe.. og en minimeis som mannen bruker litt på kortere turer. bærer mest når vi er på hytta! for da er vi masse masse ut på tur :) :)
Kanskje jeg skal se på meitai jeg også :) den kan brukes lenge?
Regner med vi skal ut på påskerenn, så da må vi ha sele.

Kanskje jeg skal se på meitai jeg også :) den kan brukes lenge?
Regner med vi skal ut på påskerenn, så da må vi ha sele.

Ja så lenge du orker å bære :) Man må lære seg å knyte, men det er ikke vanskelig. De sitter innmari fint i den :D manduca syns jeg ble for kort i ryggen :( men skal prøve igjen denne gangen, har ikke gitt den opp helt :P

God dag!
Her skulle jeg og snuppa treffe ei annen med baby i dag, men de måtte dessverre avlyse pga. syk baby.
Vi har derfor heller vært på 2timers trilletur i sola- nydelig vær her også nenmlig!
Dere gjør på da?:):)

Det hørtes veldig deilig ut!
Snuppa sov i 1t og tre kvarter :D Så tok meg sannelig en dupp selv, hehe :) Sover jo ikke særlig godt på natten, så blir trøtt :P Ikke så lenge til vi skal ut å hente i bhg/skole :)

Ja så lenge du orker å bære :) Man må lære seg å knyte, men det er ikke vanskelig. De sitter innmari fint i den :D manduca syns jeg ble for kort i ryggen :( men skal prøve igjen denne gangen, har ikke gitt den opp helt :P
Får se an behovet :)

Det hørtes veldig deilig ut!
Snuppa sov i 1t og tre kvarter :D Så tok meg sannelig en dupp selv, hehe :) Sover jo ikke særlig godt på natten, så blir trøtt :p Ikke så lenge til vi skal ut å hente i bhg/skole :)
Mhm var deilig det:D
Så herlig!

Måtte finværet vare!:D

Kjøpt masse babytøy idag! Og så at både HM og Lindex liker å herme etter Mini Rodini :p

Kjøpte pysj på salg, body på salg, heldrakt, bukse, sett med body+bukse, 5 par sokker, en snekkerbukse og en ny lue :)
Jeg trodde jeg hadde mer arvetøy enn jeg har, og da lille hadde EN bukse å bruke fant jeg ut at mer måtte til.
Så nå har hun 3 :p Får holde. Blir ofte for mye tøy... Har noen sparkedrakter og som fungerer som underdel.

Kjøpt masse babytøy idag! Og så at både HM og Lindex liker å herme etter Mini Rodini :p

Kjøpte pysj på salg, body på salg, heldrakt, bukse, sett med body+bukse, 5 par sokker, en snekkerbukse og en ny lue :)
Jeg trodde jeg hadde mer arvetøy enn jeg har, og da lille hadde EN bukse å bruke fant jeg ut at mer måtte til.
Så nå har hun 3 :p Får holde. Blir ofte for mye tøy... Har noen sparkedrakter og som fungerer som underdel.
En bukse er kanskje litt lite ja :P Gøy å handle babyklær :D må ut å shoppe str 68 snart her :)

En bukse er kanskje litt lite ja :p Gøy å handle babyklær :D må ut å shoppe str 68 snart her :)
Hehe ja, det holder ikke med en nei :) ja, det er morsomt! De har mye fint. Vesla hater kjøpesenter da så hun ble utålmodig.

Jeg kjøpte mest 68 :) trodde jeg kom til å kjøpe 74, men det så så svært ut enda... særlig det fra Lindex :)

Du får glede deg :D

Hihi det er gøy med shopping :)

Mini rodini har mye kult, så kjekt om man finner noe ligende billigere.
Her har vi motsatt problem...ungene får ikke brukt alt.
Kjekt å finne på tilbud

Vi har matet endene og vært i en annen barnehage og lekt i ettermiddag:):)
Og ellers har guttungen vært på akvariet med barnehagen i dag.
Så var en fornøyd og trøtt gutt som la seg nå:):D

Snuppa sov hele tiden mens vi var ute, veldig greit:P

Vi har fått barnehageplass, men ikke der vi ville!! Tror ikke jeg tør å si nei, hva om vi ikke får noe annet sted?! Men det blir ekstremt upraktisk å ha henne der?! Men må ha plass og vet det er en veldig god privat Bhg.. Det er plasseringen som er problemet og det at de ikke får gå i samme barnehage :( :(

Vi har fått barnehageplass, men ikke der vi ville!! Tror ikke jeg tør å si nei, hva om vi ikke får noe annet sted?! Men det blir ekstremt upraktisk å ha henne der?! Men må ha plass og vet det er en veldig god privat Bhg.. Det er plasseringen som er problemet og det at de ikke får gå i samme barnehage :( :(
Hmm.. Mener å ha hørt at det går an å takke ja til plass og i tillegg stå på venteliste på en annen barnehage :) men aner ikke om alle kommuner tilbyr dette :/ ring å spør i morgen! Og gratulerer med plass i hvertfall :D

Vi har matet endene og vært i en annen barnehage og lekt i ettermiddag:):)
Og ellers har guttungen vært på akvariet med barnehagen i dag.
Så var en fornøyd og trøtt gutt som la seg nå:):D

Snuppa sov hele tiden mens vi var ute, veldig greit:P
Høres ut som en veldig fin dag for dere alle :)

Back
Topp