ja veldig!Høres ut som en veldig fin dag for dere alle![]()
Hvordan har dagen deres vært?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja veldig!Høres ut som en veldig fin dag for dere alle![]()
Litt kjedeligja veldig!
Hvordan har dagen deres vært?![]()
Gikk greit egentlig veldig greit. Fikk byttet inn linser i riktig styrke, så nå skal det forhåpentligvis blir bedreSånne man har i øynene? Hvordan gikk det? Gikk greit for min del
Litt kjedeligsambo er på jobb i sandefjord til i morgen ettermiddag. men det er egentlig bare bra med en rolig dag. Dåp på søndag, så det blir nok å gjøre de neste dagene
![]()
Oj! Gratulerer med plass - selv om det er kjedelig at dere ikke fikk på samme for begge :/ fikk han der dere ville da?Vi har fått barnehageplass, men ikke der vi ville!! Tror ikke jeg tør å si nei, hva om vi ikke får noe annet sted?! Men det blir ekstremt upraktisk å ha henne der?! Men må ha plass og vet det er en veldig god privat Bhg.. Det er plasseringen som er problemet og det at de ikke får gå i samme barnehage![]()
![]()
Er dere avhengig av plass ville jeg takket ja...her har vi kun ført opp barnehagen OJ. går i. For oss er noe annet uaktuelt, så blir hjemme til hun får plass der også.Vi har fått barnehageplass, men ikke der vi ville!! Tror ikke jeg tør å si nei, hva om vi ikke får noe annet sted?! Men det blir ekstremt upraktisk å ha henne der?! Men må ha plass og vet det er en veldig god privat Bhg.. Det er plasseringen som er problemet og det at de ikke får gå i samme barnehage![]()
![]()
Vi blir 16 stkoohh spennende. alt klart og i rute? hvor mange blir dere?![]()
Beste er når det er uformeltVi blir 16 stkvi gjør det veldig uformelt. Selskap hjemme hos svigermor
mangler noen småting, men har kontroll
det værste er antrekk til meg selv.. Liker ikke mammakroppen
![]()
Vi skal ha soddBeste er når det er uformeltHva skal dere spise
?
Her skulle jeg egentlig ha en grå ammevennlig kjole, samme som dåp med oj.
Endte dog opp med et sort skjørt og en rosa bluse.
Stilig - gikk ikke fullt så langt, men ble en grei tur likevelI dag har vi trilla 1 mil.. Helt utrolig flott værlillemor kapitulerte 19.30 i kveld.. Godt med frisk luft
![]()
Godt det da, vi hadde snitter.Vi skal ha soddenkelt og greit
tror det blir sort "skinn"-skjørt, blå topp (samme farge som silkebåndet på dåpskjolen), sort strømpebukse og sorte ankelstøvletter med stiletthæl. Prøvde å finne en omslagskjole, men fant ingen som satt fint på denne bulkete kroppen
haha
![]()
Stilig - gikk ikke fullt så langt, men ble en grei tur likevel![]()
Heldig da, min styrer på ennå![]()
Ja, han pleier det - men så var det å få han til å sove daMå sovne godt når han sovner dakrysser fingrene!
Vi skal ha soddenkelt og greit
tror det blir sort "skinn"-skjørt, blå topp (samme farge som silkebåndet på dåpskjolen), sort strømpebukse og sorte ankelstøvletter med stiletthæl. Prøvde å finne en omslagskjole, men fant ingen som satt fint på denne bulkete kroppen
haha
![]()
Ja, han pleier det - men så var det å få han til å sove da
Ligger på sofaen og gliser til oss - ikke snakk om å legge seg, nei
Takk, håper detGodt det da, vi hadde snitter.
Høres ut som du blir fin syns jeg!![]()
VælkommenÆ kjæm!!