Oj! Så braJada, må jo dethar 9 nå tror jeg så det går bra
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj! Så braJada, må jo dethar 9 nå tror jeg så det går bra
![]()
Blir bedre når bi går over til sportsdel tenker jegheheikke alltid hun vil ligge i vogn hun her heller
![]()
Ja, det var disse trådene..antall poster går greit, men er ikke veldig glad i å starte tråder![]()
Ingen planer! Deilig!God morgen![]()
Har dere noen planer i dag?
Ååå, det så bra herlig ut!
Ha en fin onsdag du ogsåTitter innom dere en tur for å ønske dere en flott onsdagSnart helg
![]()
Blir bedre når bi går over til sportsdel tenker jegellers må jeg sikkert bruke bæresele istedet
![]()
Takk det sammeTitter innom dere en tur for å ønske dere en flott onsdagSnart helg
![]()
Deilig ja! Vært på tur? hvordan er været hos dere?Ingen planer! Deilig!
Nei, ble vekket hver 2.time hele natta så jeg skal kjøpe grøt idagUff lykke til i dag, det er ikke noe kjekt å være så trøtt! Kjenner til det, frøkna mi er ikke akkurat noen sovedukke. Har kjøpt grøt nå, kanskje det hjelper?
Dere har kjøpt bil nå ja?![]()
Ikke brukt det vi heller enda. Har en ny baby bjørn (fått av svigermor). Syns den er litt stor og veldig mye seler og spenner :/ har dere ergobaby?Ja sikkert, så får de se litt mer
Bæresele ja.. hmmm det har vi ikke begynt med ennåsyns det er så vanskelig med alle de klærne. Men når det blir varmere skal vi
![]()
Ja, vært på tur nåDeilig ja! Vært på tur? hvordan er været hos dere?
Nei, ble vekket hver 2.time hele natta så jeg skal kjøpe grøt idaghvis jeg finner.. Får håpe det hjelper for din lille da!
Ja, har detmen det er bruktbil så må støvsuge og vaske innvendig. Og tenkte å vaske utenpå og... som om det er noe vits hehe. Blir fort møkkete om dagen.
Sånne man har i øynene? Hvordan gikk det? Gikk greit for min delBlir vel så travelt at det ikke ble vurdert å sove engang
Lurt å ha god tid da, heller det en å måtte småløpe for å rekke ting :O
Ønsker deg i alle fall lykke til!
Vi skal på linsekontroll, men det er ikke før 10. God tid enn så lenge![]()
Ikke brukt det vi heller enda. Har en ny baby bjørn (fått av svigermor). Syns den er litt stor og veldig mye seler og spenner :/ har dere ergobaby?
Så deilig daJa, vært på tur nåble litt senere i dag, vi sto ikke opp før ni
8 grader og overskyet. Helt ok trillevær![]()