Skravletråd

Blir bedre når bi går over til sportsdel tenker jeg :) ellers må jeg sikkert bruke bæresele istedet :D

Ja sikkert, så får de se litt mer :D
Bæresele ja.. hmmm det har vi ikke begynt med ennå :P syns det er så vanskelig med alle de klærne. Men når det blir varmere skal vi :)

Uff lykke til i dag, det er ikke noe kjekt å være så trøtt! Kjenner til det, frøkna mi er ikke akkurat noen sovedukke. Har kjøpt grøt nå, kanskje det hjelper?

Dere har kjøpt bil nå ja? :)
Nei, ble vekket hver 2.time hele natta så jeg skal kjøpe grøt idag :) hvis jeg finner.. Får håpe det hjelper for din lille da!

Ja, har det :) men det er bruktbil så må støvsuge og vaske innvendig. Og tenkte å vaske utenpå og... som om det er noe vits hehe. Blir fort møkkete om dagen.

Ja sikkert, så får de se litt mer :D
Bæresele ja.. hmmm det har vi ikke begynt med ennå :P syns det er så vanskelig med alle de klærne. Men når det blir varmere skal vi :)
Ikke brukt det vi heller enda. Har en ny baby bjørn (fått av svigermor). Syns den er litt stor og veldig mye seler og spenner :/ har dere ergobaby?

Nei, ble vekket hver 2.time hele natta så jeg skal kjøpe grøt idag :) hvis jeg finner.. Får håpe det hjelper for din lille da!

Ja, har det :) men det er bruktbil så må støvsuge og vaske innvendig. Og tenkte å vaske utenpå og... som om det er noe vits hehe. Blir fort møkkete om dagen.

Ja hun våkner gjerne oftere enn det. Vet ikke helt om hun er sulten eller om jeg er smokk..
Håper du finner da :)

Hehe det er sant.. Da har du litt å gjøre :P

Blir vel så travelt at det ikke ble vurdert å sove engang ;)

Lurt å ha god tid da, heller det en å måtte småløpe for å rekke ting :O
Ønsker deg i alle fall lykke til! :)

Vi skal på linsekontroll, men det er ikke før 10. God tid enn så lenge :)
Sånne man har i øynene? Hvordan gikk det? Gikk greit for min del

Ikke brukt det vi heller enda. Har en ny baby bjørn (fått av svigermor). Syns den er litt stor og veldig mye seler og spenner :/ har dere ergobaby?

Nei vi har en meitai jeg er veldig glad i og en manduca jeg ikke skjønner meg på hehe.. og en minimeis som mannen bruker litt på kortere turer. bærer mest når vi er på hytta! for da er vi masse masse ut på tur :) :)

Back
Topp