Skravletråd

Ja, hun ble helt panisk i bilen stakkar. Har blitt bedre nå de siste to ukene, liksom. Men det har ikke vært no gøy. Hver gang jeg har måttet dra ut å gjøre ærender, så har jeg måttet ha med meg en vrælende baby. Og det var ikke nødvendigvis bare å trøste etter bilturen heller. Så handleturer o.l. har vært et mareritt. Veldig glad det begynner å snu!!! Ikke no gøy når folk i køen på rema stirrer på deg. Noen har også kommet bort og begynt å blande seg. Ikke gøy i det hele tatt...

Vet ikke hva det kan ha vært som har gjort at hun har reagert sånn egentlig.
Så slitsomt :( men godt det begynner å bli litt bedre. Har du speil i bilen?

Haha i går var rar, hun sov EN gang :o hadde masse besøk så hun hadde kanskje ikke tid til å sove? :P
var oppe kvart over 9, våken 4 t, sov 1,5t, våken 4 t og la seg 18.30.
først en halvtime i vogna, så på meg, så tre kvarter i egen seng og så oppi med meg. ganske mye pupping!! sto opp halv 10 så det ble jo en lang natt da i alle fall.

hva med dere?
Hadde sikkert ikke tid til soving da nei :P
Blir mer og mer soving alene eller?

Vi kjørte hjem litt sent i går, så han sov litt i bilen i 19 tiden.. Så ble ikke lagt før 21.30. Jeg la meg samtidig. Vi hadde lyset på og lå i hver vår seng og prata sammen til han sovna :) sååå koselig <3 våkna for mat 1 og 6 :D våken kl 4 også, men han var potte tett i nesa, så fikk saltvannsspray og sovna igjen før jeg rakk å tilby puppen :P sto opp 7.30

Hadde sikkert ikke tid til soving da nei :p
Blir mer og mer soving alene eller?

Vi kjørte hjem litt sent i går, så han sov litt i bilen i 19 tiden.. Så ble ikke lagt før 21.30. Jeg la meg samtidig. Vi hadde lyset på og lå i hver vår seng og prata sammen til han sovna :) sååå koselig <3 våkna for mat 1 og 6 :D våken kl 4 også, men han var potte tett i nesa, så fikk saltvannsspray og sovna igjen før jeg rakk å tilby puppen :p sto opp 7.30

På dagen ja, på natten nei hehe :P

Hørtes jo bra ut det :) Skulle ønske hun her og ville ligge i egen seng :P

Huff, bra det går over etterhvert :)
Hehe, frister det ikke med et nytt svangerskap? :p
Ja, det er enda godt, ellers hadde jeg vel blødd ihjel ;)
Nei. Ikke i det heletatt. Har ikke noe imot babyer og sånn, er sprøytene og fødselen jeg er redd for :nailbiting:
Fødselen nå sist var jo et mareritt smertemessig. Heeelt forferdelig. Har skremt meg fra å få flere :p

Skal gyve lås på teppet idag... hadde en real dugnad i går med 3-4 runder. Det er ca 648 masker å hekle på hver runde, det vil si at jeg har igjen minst 4288 masker å hekle. Ok, nå ble jeg demotivert :arghh:

På dagen ja, på natten nei hehe :P

Hørtes jo bra ut det :) Skulle ønske hun her og ville ligge i egen seng :P
Blir etterhvert :) kose mamman sin hun :) :)

Litt snedig at min har sovet så godt og lenge de siste to nettene, for han har nekta flaska på kvelden :O bruker jo å få litt mme på kvelden, men ser ut som om han ikke vil ha det mer :P

Ja, det er enda godt, ellers hadde jeg vel blødd ihjel ;)
Nei. Ikke i det heletatt. Har ikke noe imot babyer og sånn, er sprøytene og fødselen jeg er redd for :nailbiting:
Fødselen nå sist var jo et mareritt smertemessig. Heeelt forferdelig. Har skremt meg fra å få flere :p
Åå, var det så ille? Jeg syns de siste 50 minuttene da jeg hadde pressrier var grusomme, men resten var helt greit :) har vært veldig plaget med menssmerter før, og vanlige rier er ikke noe verre enn det :P
Skjønner deg godt mtp sprøytene :)

Oi, det var mange :O
Jeg visste ikke at det var så mange, angrer på at jeg regnet det ut ;) !! Ikke rart jeg bruker lang tid da. Men det blir forhåpentligvis mye brukt. Det skal jeg sørge for så mye tid som jeg har brukt på det hehe :p !!!

Ja, hun ble helt panisk i bilen stakkar. Har blitt bedre nå de siste to ukene, liksom. Men det har ikke vært no gøy. Hver gang jeg har måttet dra ut å gjøre ærender, så har jeg måttet ha med meg en vrælende baby. Og det var ikke nødvendigvis bare å trøste etter bilturen heller. Så handleturer o.l. har vært et mareritt. Veldig glad det begynner å snu!!! Ikke no gøy når folk i køen på rema stirrer på deg. Noen har også kommet bort og begynt å blande seg. Ikke gøy i det hele tatt...

Vet ikke hva det kan ha vært som har gjort at hun har reagert sånn egentlig.
Ajaj, ja ser at det ikke er ønskelig situasjon nei.. Min har noen perioder hcg or han blir hekta krakylsk og fra seg, hyler og hoster da han svelger feil - skummelt :(

Fikk tipset om å printe ut bilde av oss og henge baki. Vet ikke om det fungerer men tenkte å teste det ut :)

Åå, var det så ille? Jeg syns de siste 50 minuttene da jeg hadde pressrier var grusomme, men resten var helt greit :) har vært veldig plaget med menssmerter før, og vanlige rier er ikke noe verre enn det :p
Skjønner deg godt mtp sprøytene :)
50 min med pressrier synes jeg var lenge! Jeg presset vel 2-5 ganger med begge babyene mine tror jeg. De er ekle ja, litt sånn kvalme på en måte.. hehe.. Liker ikke de riene der :p..

Ja, det var det desidert vondeste jeg har opplevd i livet. Jeg ble jo satt igang og kroppen taklet det meget dårlig, riene satt i ryggen og nedover bena og jeg fikk ikke puste nesten da de kom (de kom annenhvert minutt, så fikk ikke pause).
Har hatt min dose menssmerter jeg og, særlig da jeg var ungdom, men det kom ikke i nærheten av dette.. Det var mer som om noen rev deg opp fra innsiden.

Første fødsel derimot! Som startet naturlig! Det var ikke en vond fødsel, der kunne jeg sagt meg enig i menssmertesammenligning, vondt, men ikke så sykt vondt. Helt overkommelig. Alle sa at fødsel nummer to ble lettere, men så ble den en milliard ganger verre :p ! GLad jeg ikke visste det på forhånd ;) Eller, da hadde jeg ikke sagt ja til å bli satt igang i hvertfall! Men takk og lov for epidural.

Var utmattet så sov de siste timene før jeg ble vekket av jordmor og skulle presse ut barnet :p

Ajaj, ja ser at det ikke er ønskelig situasjon nei.. Min har noen perioder hcg or han blir hekta krakylsk og fra seg, hyler og hoster da han svelger feil - skummelt :(

Fikk tipset om å printe ut bilde av oss og henge baki. Vet ikke om det fungerer men tenkte å teste det ut :)
Her fungerer det i hvertfall å la henne se en bamse når hun skal sove :p

Blir etterhvert :) kose mamman sin hun :) :)

Litt snedig at min har sovet så godt og lenge de siste to nettene, for han har nekta flaska på kvelden :O bruker jo å få litt mme på kvelden, men ser ut som om han ikke vil ha det mer :p
Hun vil visst det :P

Hm nei da trenger han det sikkert ikke lenger da :D

Back
Topp