Skravletråd

Ja, var visst ikke helt bra det! Brukte den (koblet til en sånn dings som suger vann), og den fikk vann i seg.. ble varm.. skulle bare rydde og kom borti såvidt så den startet, og da tok den sikringa gitt. Bare å sende på skraphaugen :)
Høres ut som det ja :) kjedelig

Ja :hilarious: Det er en stor jobb, visst. Jeg som tenkte at "det går fort", hehe... nei.. vet ikke hvor lenge jeg har drevet med den jeg, en mnd?
Jeg begynte på sokker i går, strikket tre runder eller noe før frøkna våkna hehe

Syns nesten litt synd i vaskehjelpen i dag...kenge siden det har vært så drittent. ikke fått gjort like mye som jeg pleier denne uken. jaja...hun smiler nå og sier no problem:p

God morgen :)

Håper alle har hatt en fin natt :) vi skal til lege og ta blodprøver i dag. Elles ingen planer utenom husarbeid :p
God morgen ja!
Lykke til.

Vanlig natt på snuppa her, altså god...verre med guttungen gitt...

Ellers er vaskehjelpen her nå.
Så kommer jo mine foreldre i ettermiddag!:D

Såpass ja :p blir veldig stort da?
Tja, ikke voldsomt stor, men kanskje en smule større enn jeg hadde tenkt meg mtp at det er et babyteppe :) ! Men det er sikkert fint å ligge på/sitte på med lekene sine også :D

Jeg begynte på sokker i går, strikket tre runder eller noe før frøkna våkna hehe
Hehe, ja, er litt sånn. Jeg sitter med heklingen når hun sover eller når hun leker med babygymmen :) Varierer hvor lenge hun gidder det da :)

Dårlig natt? Havregrøt her :)
Nei, jeg sov godt. Fikk fri i natt :) Men det har vært hektisk i det siste og sene kvelder... Avløpsrørene på badet tok kvelden for noen dager siden og vi har jobbet iherdig for å få åpnet dem igjen. Fikk hjelp i går og etter et par timer så ordnet det seg heldigvis. Så jeg var så sliten at jeg sov hele natten og våknet ikke engang av at samboeren min kom inn med vesla kl 06 :p Da jeg våknet var hun i senga og jeg fikk litt sjokk, hehe... Så har litt hangover idag.

huff da..kjipt.
her ble det musli med bananyougurt:p
namnam :) Jeg fant lasagnerester fra middagen i går i kjøleskapet, så fikk tatt meg en bit. Men gurimalla så mektig, merket godt at jeg ikke pleier å spise sånt til frokost. Rart det der, virket ikke så mektig i går da vi spiste middag :p

Back
Topp