Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke feil dethadde kakerester til kvelds her![]()
Og her var det garnHva kom? Her var solbriller og lue i postkassa i dag![]()
nei , klarer ikke se på sjokoladekake uten å spiseIkke feil det![]()
Hehe. Kjenner til problemetnei , klarer ikke se på sjokoladekake uten å spise![]()
Helt nydelig,vi har vært i ValenciaSå deilig da! Hvor i Spania har dere vært?![]()
Jo takk hehe.. Ja det var deilig.ja nå kan våren bare kommeVelkommen tilbake til kuldenkan tenke meg det var deilig med litt varmere temperatur, ja! Gleder meg veldig til vår og sommer nå!
Så da er bryllupsplanene in order?![]()
Vi har vært i Valencia. Forberedelser til bryllupet våres i juni. Så nå er det ikke så mye igjen.Oi så spennende, misunnelig![]()
hørtes kjempedeilig ut med varme
hvor var dere og hva skulle ordnes?
Velkommen hjemVi har vært i Valencia. Forberedelser til bryllupet våres i juni. Så nå er det ikke så mye igjen.
Da er det kjekt å shoppe!
Vet ikke om det er et ord, men skjønnerr hva du mener...grei beskrivelse
oohh mye gøy da jo!![]()
jada er jo veldig godtmmm ja elsker fetaost...også bruker jeg mye soltørka tomat i salat
![]()
Ooohhhhadde kakerester til kvelds her![]()
Oisann! Litt skummelt da :/Støvsugeren røk... uflaks... Men den var 7 år gammel ca så trengte vel en ny. Det kom vann i den og den tok sikringaSkumle greier.. lagde noen rare lyder og. Jaja, den har vært en trofast følgesvenn gjennom tykt og tynt
Men umulig å finne poser til den. Så håper den nye støvsugeren har poser som er mer tilgjengelige
![]()
Holder du fortsatt på med teppet?Og her var det garnMen har bare sjekket etter at postnord var her..hmm
Ja, var visst ikke helt bra det! Brukte den (koblet til en sånn dings som suger vann), og den fikk vann i seg.. ble varm.. skulle bare rydde og kom borti såvidt så den startet, og da tok den sikringa gitt. Bare å sende på skraphaugenOisann! Litt skummelt da :/
Kanskje greit med en ny![]()
JaHolder du fortsatt på med teppet?
Det er en stor jobb, visst. Jeg som tenkte at "det går fort", hehe... nei.. vet ikke hvor lenge jeg har drevet med den jeg, en mnd?