Skravletråd

Javel :) greit å vite ^^
Snakket med hs om mat generelt, og husket jeg ble overrasket at man ikke burde gi yoghurt før de fyller 10mnd. Føler at det er ganske mye å lære :P

Ja, mye jeg ikke husker merker jeg! :o Men man finner jo ut av ting etterhvert :) Spent på å se om hun her blir like glad i brødskive med leverpostei som storesøster... Hun spiser nesten ikke annet til frokost og kvelds enda :p og hun blir 6..

Fikk henta pakke på Lindex og kjøpt garn :) men da jeg kom hjem ble jeg usikker på farge :p vurderer å bytte igjen :p
Har og tre pakker på posten og skal kjøpe kokkosolje, men blir en annen dag det da :)
Så bra. Hva har du kjøpt på Lindex? :)
Åhhh til hvilke farger da?:)
Hvilke pakker på posten:P?

Nå er det ikke så mye jeg venter på i grunn...er fra kappahl og 2 fra ebay bare. om jeg husker rett:P

Hei :) håper alt står til med dere:) hjemme fra Spania i går. Deilig med varmere vær og mindre klær. Har gått veldig fint med jenta. På nedstigningen på vei hjem fikk hun nok trykk i ørene. Hun skrek hele veien ned mens vi landet. Stakkars liten. Men det gikk over. Fikk forresten ordnet det vi skulle:)

Oi så spennende, misunnelig :o :D hørtes kjempedeilig ut med varme :) hvor var dere og hva skulle ordnes?

Neida, er jo ikke noe å stresse med sånn sett.. Men merker at hun er mer matkrevende her, derfor jeg har begynt...
Mhm sant det. Må se an.
Drøyer til jeg ser behovet og begynner ikke før 6mnd om det ikke er behov før.
med guttungen begynte vi 5.5mnd

Så bra. Hva har du kjøpt på Lindex? :)
Åhhh til hvilke farger da?:)
Hvilke pakker på posten:P?

Nå er det ikke så mye jeg venter på i grunn...er fra kappahl og 2 fra ebay bare. om jeg husker rett:P

De hadde 50% på ull så da hamstret jeg litt :P og 3 for 2 på bukser + kjøpte litt annet :)

Kjøpte mørk rosa men vil heller ha lys kanskje? Egentlig skulle jeg ha en mellom-rosa (er det et ord?) men det hadde de ikke inne! Vet de har hatt før for har kjøpt det for ikke så lenge siden. Kanskje jeg må spørre.. Eller bare vente litt..

Ene pakken er fra ebay, vet ikke hva det er :P står ikke.. De to andre er fra h&m. Bukser til storebror, caps, bukse til snuppa, genser til meg og strømpebukser til lillegutt :)

De hadde 50% på ull så da hamstret jeg litt :p og 3 for 2 på bukser + kjøpte litt annet :)

Kjøpte mørk rosa men vil heller ha lys kanskje? Egentlig skulle jeg ha en mellom-rosa (er det et ord?) men det hadde de ikke inne! Vet de har hatt før for har kjøpt det for ikke så lenge siden. Kanskje jeg må spørre.. Eller bare vente litt..

Ene pakken er fra ebay, vet ikke hva det er :p står ikke.. De to andre er fra h&m. Bukser til storebror, caps, bukse til snuppa, genser til meg og strømpebukser til lillegutt :)
Da er det kjekt å shoppe!:D

Vet ikke om det er et ord, men skjønnerr hva du mener...grei beskrivelse;)

oohh mye gøy da jo!:):)

Det er SÅ godt! Trenger ikke mer fancy :D med en god salat nam nam.. Fetaost, avokado, pinjekjerner kanskje - mums!
jada er jo veldig godt:D:Dmmm ja elsker fetaost...også bruker jeg mye soltørka tomat i salat:hungry::hungry:

Back
Topp