Javelgreit å vite ^^
Snakket med hs om mat generelt, og husket jeg ble overrasket at man ikke burde gi yoghurt før de fyller 10mnd. Føler at det er ganske mye å lære![]()
Ja, mye jeg ikke husker merker jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Javelgreit å vite ^^
Snakket med hs om mat generelt, og husket jeg ble overrasket at man ikke burde gi yoghurt før de fyller 10mnd. Føler at det er ganske mye å lære![]()
Ja, sikkert lurt.Nei, bruker Nestle sin havregrøt.. Har kjøpt risgrøt med banan og mais, men ville begynne med noe med nøytral smak![]()
Så bra. Hva har du kjøpt på Lindex?Fikk henta pakke på Lindex og kjøpt garnmen da jeg kom hjem ble jeg usikker på farge
vurderer å bytte igjen
Har og tre pakker på posten og skal kjøpe kokkosolje, men blir en annen dag det da![]()
Ja, sikkert lurt.
Husker OJ. fikk en del magetrøbbel sist med oppstart...
Det er bra.Heldigvis ikke vært noe krøll herhadde i litt malt i grøten i dag da hun ikke bæsja i går, og det funka for å si det mildt!
Det er bra.
Håpe det går fint her også denne gangen.
Spennende . Her er snuppa ikke mer enn 3mnmd og 1 uke i morgen så drøyer.Håper det.. Fått litt grøt en uke nå.. Så skal prøve å øke mengden og gi det på kveldstid fra i morgen av..
Hva kom? Her var solbriller og lue i postkassa i dag2 pakker i posten i dag...weeee!!
Spennende . Her er snuppa ikke mer enn 3mnmd og 1 uke i morgen så drøyer.
Heihåper alt står til med dere
hjemme fra Spania i går. Deilig med varmere vær og mindre klær. Har gått veldig fint med jenta. På nedstigningen på vei hjem fikk hun nok trykk i ørene. Hun skrek hele veien ned mens vi landet. Stakkars liten. Men det gikk over. Fikk forresten ordnet det vi skulle
![]()
putetrekk i silke fra ebay.Hva kom? Her var solbriller og lue i postkassa i dag![]()
Der sto det japutetrekk i silke-ebay
lego, gummistøvler og frost veske fra lekmer,
Mhm sant det. Må se an.Neida, er jo ikke noe å stresse med sånn sett.. Men merker at hun er mer matkrevende her, derfor jeg har begynt...
Jada, ikke alltid tid og ork
Så nå så langt.
Peppes i går, men det var jo pga. bursdag da.
Fiskeboller i dag![]()
oåååhh ja...det sier jeg aldri nei tilFiskeboller er vel greit! Og godt![]()
Så bra. Hva har du kjøpt på Lindex?
Åhhh til hvilke farger da?
Hvilke pakker på posten?
Nå er det ikke så mye jeg venter på i grunn...er fra kappahl og 2 fra ebay bare. om jeg husker rett![]()
Det er SÅ godt! Trenger ikke mer fancyoåååhh ja...det sier jeg aldri nei til
i morgen lager jeg lasagne ..
Da er det kjekt å shoppe!De hadde 50% på ull så da hamstret jeg littog 3 for 2 på bukser + kjøpte litt annet
Kjøpte mørk rosa men vil heller ha lys kanskje? Egentlig skulle jeg ha en mellom-rosa (er det et ord?) men det hadde de ikke inne! Vet de har hatt før for har kjøpt det for ikke så lenge siden. Kanskje jeg må spørre.. Eller bare vente litt..
Ene pakken er fra ebay, vet ikke hva det erstår ikke.. De to andre er fra h&m. Bukser til storebror, caps, bukse til snuppa, genser til meg og strømpebukser til lillegutt
![]()
jada er jo veldig godtDet er SÅ godt! Trenger ikke mer fancymed en god salat nam nam.. Fetaost, avokado, pinjekjerner kanskje - mums!