Skravletråd

Støvsugeren røk... uflaks... Men den var 7 år gammel ca så trengte vel en ny. Det kom vann i den og den tok sikringa :o Skumle greier.. lagde noen rare lyder og. Jaja, den har vært en trofast følgesvenn gjennom tykt og tynt :p Men umulig å finne poser til den. Så håper den nye støvsugeren har poser som er mer tilgjengelige :p

Velkommen tilbake til kulden ;) kan tenke meg det var deilig med litt varmere temperatur, ja! Gleder meg veldig til vår og sommer nå!

Så da er bryllupsplanene in order? :)
Jo takk hehe.. Ja det var deilig.ja nå kan våren bare komme :). Ja nå er det i grunn bare noen småting igjen. Det skal jeg klare :)

God morgen :)

Håper alle har hatt en fin natt :) vi skal til lege og ta blodprøver i dag. Elles ingen planer utenom husarbeid :P

Da er det kjekt å shoppe!:D

Vet ikke om det er et ord, men skjønnerr hva du mener...grei beskrivelse;)

oohh mye gøy da jo!:):)

Ja farlig glad i shopping, særlig på tilbud :P

Jepp får titte innom en annen dag også blir det bare grå sokker denne gangen :)

Støvsugeren røk... uflaks... Men den var 7 år gammel ca så trengte vel en ny. Det kom vann i den og den tok sikringa :o Skumle greier.. lagde noen rare lyder og. Jaja, den har vært en trofast følgesvenn gjennom tykt og tynt :p Men umulig å finne poser til den. Så håper den nye støvsugeren har poser som er mer tilgjengelige :p
Oisann! Litt skummelt da :/
Kanskje greit med en ny :)

Oisann! Litt skummelt da :/
Kanskje greit med en ny :)
Ja, var visst ikke helt bra det! Brukte den (koblet til en sånn dings som suger vann), og den fikk vann i seg.. ble varm.. skulle bare rydde og kom borti såvidt så den startet, og da tok den sikringa gitt. Bare å sende på skraphaugen :)

Holder du fortsatt på med teppet?
Ja :hilarious: Det er en stor jobb, visst. Jeg som tenkte at "det går fort", hehe... nei.. vet ikke hvor lenge jeg har drevet med den jeg, en mnd?

Orker ikke spise og lage frokost. For trøtt :p !

Back
Topp