God morgen![]()
Håper alle har hatt en fin nattvi skal til lege og ta blodprøver i dag. Elles ingen planer utenom husarbeid
![]()
God morgen! Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
Håper alle har hatt en fin nattvi skal til lege og ta blodprøver i dag. Elles ingen planer utenom husarbeid
![]()
Høres ut som det jaJa, var visst ikke helt bra det! Brukte den (koblet til en sånn dings som suger vann), og den fikk vann i seg.. ble varm.. skulle bare rydde og kom borti såvidt så den startet, og da tok den sikringa gitt. Bare å sende på skraphaugen![]()
Såpass jaJaDet er en stor jobb, visst. Jeg som tenkte at "det går fort", hehe... nei.. vet ikke hvor lenge jeg har drevet med den jeg, en mnd?
Jeg begynte på sokker i går, strikket tre runder eller noe før frøkna våkna heheJaDet er en stor jobb, visst. Jeg som tenkte at "det går fort", hehe... nei.. vet ikke hvor lenge jeg har drevet med den jeg, en mnd?
Dårlig natt? Havregrøt herOrker ikke spise og lage frokost. For trøtt!
Åhh Nice! Vært der en del da min søster studerte der et årHelt nydelig,vi har vært i Valencia![]()
Hehe da er vi lik der gitt.Ja farlig glad i shopping, særlig på tilbud
Jepp får titte innom en annen dag også blir det bare grå sokker denne gangen![]()
hihi ja. Så¨kan man spise en del siden det er sunt!Ja salat kan være kjempegodt det! Og med kidneybønner, kikerter, ost og bacon.. Fikk lyst på salat nå![]()
God morgen ja!God morgen![]()
hehe ja.Hehe. Kjenner til problemetOg jeg har masse kake i fryseren. Er bare is mellom meg og kakefråtsing
![]()
God morgen ja!God morgen
![]()
huff da..kjipt.Orker ikke spise og lage frokost. For trøtt!
Tja, ikke voldsomt stor, men kanskje en smule større enn jeg hadde tenkt meg mtp at det er et babyteppeSåpass jablir veldig stort da?
Hehe, ja, er litt sånn. Jeg sitter med heklingen når hun sover eller når hun leker med babygymmenJeg begynte på sokker i går, strikket tre runder eller noe før frøkna våkna hehe
Nei, jeg sov godt. Fikk fri i nattDårlig natt? Havregrøt her![]()
namnamhuff da..kjipt.
her ble det musli med bananyougurt![]()
cøliaki?hehe ja.
kakemonster her! Heldigvis jeg har cøliaki nesten![]()
namnamJeg fant lasagnerester fra middagen i går i kjøleskapet, så fikk tatt meg en bit. Men gurimalla så mektig, merket godt at jeg ikke pleier å spise sånt til frokost. Rart det der, virket ikke så mektig i går da vi spiste middag
![]()
Yes har det jacøliaki?huff..