FlinkaSånn. bakt 2 kaker, trillet på tur og fått unna ærender på senteret...
må få støvsuget...pynte sjokoladekaken litt kanskje...
pakke inn....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FlinkaSånn. bakt 2 kaker, trillet på tur og fått unna ærender på senteret...
må få støvsuget...pynte sjokoladekaken litt kanskje...
pakke inn....
MisunneligIkke en flekk snø heller her, så i dag føles det ut som våren er her![]()
FlinkaHva får han for noe?
Det blir populært tenker jegAv oss får han ny mob.
Av lillesøster og lilebror får han boxere, et blad og snop![]()
Vet ikke.. Rosa, er du her??Hvor har det blitt av rosa hmm
Så braSer det snakkes om påsken ja...vi skal på hytten
Takk for det
Nei, gleder meg ikke
Om jeg bare får 1t så tror jeg en del er gjort...mannen var flink i går og fikk kastet en del.
TakktakkJa, min samboer tar også fri man-onslykke til med dåp da.
Fant du noe antrekk til han?Takktakk![]()
Jeg fikk ikke spurt HS om smaksprøver i dagKaaaaanskje hun sover bedre på natten med grøtKan jo håpe!
Klær hun har vokst ut avHihi hva selger du?![]()
Oi det var lenge!! Her sover hun også! Har lagt henne i vognen og hun sover der! Det er tredje gangen dette har skjedd i hennes liv, hehe! Tydeligvis litt endringer på gangFør var det ikke sjans! Da sov hun i vogna KUN om jeg trilla, våkna det sekundet vogna stoppa.. Hun sover ikke lenge da
De andre to gangene var det ganske på minuttet en halvtime så blir sikkert det samme nå, men bedre enn ingenting! Så vi øver
Taco er veldig godt jaFin helg ja, men veldig hektisk så det er godt med en rolig dag
Dere?
Jeg fikk ikke spurt HS om smaksprøver i dagvi hadde jo fysiotime, men tenkte å banke på hos henne etterpå, men det var så mange på venterommet og lillegutt var sliten og litt sutrete, så vi bare dro hjem :/ men spurte to andre på gruppa og de hadde begge starta. Den ene ga mme og hadde begynt med svisker pga hard mage. Og hu andre hadde samme "problemet" som oss ift nattesøvn, så hun hadde begynt med litt grøt på kveld. Bare bittelitt, typ 1/2 teskje
![]()
Ikke funnet noe enda :/Fant du noe antrekk til han?![]()
Seriøst, hvor treg går det an å bli?? Vi var jo innlagt på sykehus før jul pga dårlig vektoppgang og blålig hudfarge på lillegutt. Den ene blodprøven viste litt lavt nivå av hvite blodlegemer, så vi måtte tilbake å ta ny prøve senere. Vi tok den den 22 eller 23 desember. I DAG (!!!!!!) fikk vi brev fra sykehuset om at nivået fremdeles er lavt og at vi må til fastlege og ta nye prøver![]()
![]()
Hun starta i går, så ingen forskjell endaHadde hun merket noe forskjell?![]()
Karbonader med potet og fløtesausMiddag i dag da?
Ja, var jo det vi fikk beskjed om! "Dere kan bare dra hjem, vi ringer hvis blodprøvene viser noe" :O klikker litt nå altså :/ skal få sambo til å ringe når han kommer hjem. Jeg begynner bare å grineHvaaaa?! Tuller du? (eller jeg skjønner jo at du ikke gjør det, men hallo!) Hvis man ikke får svar regner man jo med alt er i orden.. Uff.. Håper alt er bra!![]()
![]()
Noe fint ulltøy da? Tynn heldress i ull/bambus med mønster f.eks.. Eller vil du helst ha sånn type skjortebody og bukseIkke funnet noe enda :/
Klær hun har vokst ut av
Så bra at hun sover godt i vognahåper det varer da. Hun her sover bare i vogna på dagen nå
hvor lenge er hun våken av gangen? Prøvde å ha I våken i 2 timer nå etter å ha sovet 3,5t siden det blir for kort tid med to lurer til, men det var bare å glemme! Håper hun sover lenge da.
Vi har hatt en rolig helg med middag hos broren min i går![]()