Skravletråd

Kaaaaanskje hun sover bedre på natten med grøt :P Kan jo håpe!
Jeg fikk ikke spurt HS om smaksprøver i dag :( vi hadde jo fysiotime, men tenkte å banke på hos henne etterpå, men det var så mange på venterommet og lillegutt var sliten og litt sutrete, så vi bare dro hjem :/ men spurte to andre på gruppa og de hadde begge starta. Den ene ga mme og hadde begynt med svisker pga hard mage. Og hu andre hadde samme "problemet" som oss ift nattesøvn, så hun hadde begynt med litt grøt på kveld. Bare bittelitt, typ 1/2 teskje :D

Hihi hva selger du? :)

Oi det var lenge!! Her sover hun også! Har lagt henne i vognen og hun sover der! Det er tredje gangen dette har skjedd i hennes liv, hehe! Tydeligvis litt endringer på gang :D Før var det ikke sjans! Da sov hun i vogna KUN om jeg trilla, våkna det sekundet vogna stoppa.. Hun sover ikke lenge da :) De andre to gangene var det ganske på minuttet en halvtime så blir sikkert det samme nå, men bedre enn ingenting! Så vi øver :D

Taco er veldig godt ja :D Fin helg ja, men veldig hektisk så det er godt med en rolig dag :) Dere?
Klær hun har vokst ut av:P
Så bra at hun sover godt i vogna:) håper det varer da. Hun her sover bare i vogna på dagen nå:) hvor lenge er hun våken av gangen? Prøvde å ha I våken i 2 timer nå etter å ha sovet 3,5t siden det blir for kort tid med to lurer til, men det var bare å glemme! Håper hun sover lenge da.
Vi har hatt en rolig helg med middag hos broren min i går:)

Seriøst, hvor treg går det an å bli?? Vi var jo innlagt på sykehus før jul pga dårlig vektoppgang og blålig hudfarge på lillegutt. Den ene blodprøven viste litt lavt nivå av hvite blodlegemer, så vi måtte tilbake å ta ny prøve senere. Vi tok den den 22 eller 23 desember. I DAG (!!!!!!) fikk vi brev fra sykehuset om at nivået fremdeles er lavt og at vi må til fastlege og ta nye prøver :( :(

Jeg fikk ikke spurt HS om smaksprøver i dag :( vi hadde jo fysiotime, men tenkte å banke på hos henne etterpå, men det var så mange på venterommet og lillegutt var sliten og litt sutrete, så vi bare dro hjem :/ men spurte to andre på gruppa og de hadde begge starta. Den ene ga mme og hadde begynt med svisker pga hard mage. Og hu andre hadde samme "problemet" som oss ift nattesøvn, så hun hadde begynt med litt grøt på kveld. Bare bittelitt, typ 1/2 teskje :D

Hadde hun merket noe forskjell? :D

Seriøst, hvor treg går det an å bli?? Vi var jo innlagt på sykehus før jul pga dårlig vektoppgang og blålig hudfarge på lillegutt. Den ene blodprøven viste litt lavt nivå av hvite blodlegemer, så vi måtte tilbake å ta ny prøve senere. Vi tok den den 22 eller 23 desember. I DAG (!!!!!!) fikk vi brev fra sykehuset om at nivået fremdeles er lavt og at vi må til fastlege og ta nye prøver :( :(

Hvaaaa?! Tuller du? (eller jeg skjønner jo at du ikke gjør det, men hallo!) Hvis man ikke får svar regner man jo med alt er i orden.. Uff.. Håper alt er bra! :) :)

Hvaaaa?! Tuller du? (eller jeg skjønner jo at du ikke gjør det, men hallo!) Hvis man ikke får svar regner man jo med alt er i orden.. Uff.. Håper alt er bra! :) :)
Ja, var jo det vi fikk beskjed om! "Dere kan bare dra hjem, vi ringer hvis blodprøvene viser noe" :O klikker litt nå altså :/ skal få sambo til å ringe når han kommer hjem. Jeg begynner bare å grine :(

Klær hun har vokst ut av:p
Så bra at hun sover godt i vogna:) håper det varer da. Hun her sover bare i vogna på dagen nå:) hvor lenge er hun våken av gangen? Prøvde å ha I våken i 2 timer nå etter å ha sovet 3,5t siden det blir for kort tid med to lurer til, men det var bare å glemme! Håper hun sover lenge da.
Vi har hatt en rolig helg med middag hos broren min i går:)

Så koselig :)

Hun sov bare en halvtime :P som jeg regnet med.. men det er jo en start :)
Oi da sover hun jo veldig mye da? Så deilig :)

Nå har hun vært våken i 2 t og 40 min.. hehe.. snart sove da kanskje men virker ikke SÅ trøtt heller

Back
Topp