Ja, mars er vel egentlig en vårmåned, men her er det ingenting som tilsier at det er vårSnør her og, men bare sånn lett snø heldigvis. Men veldig klar for vår nå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, mars er vel egentlig en vårmåned, men her er det ingenting som tilsier at det er vårSnør her og, men bare sånn lett snø heldigvis. Men veldig klar for vår nå![]()

Nei, akkurat nå så ser det ut som forlenget vinterJa, mars er vel egentlig en vårmåned, men her er det ingenting som tilsier at det er vår![]()
Samme her, men vil tro at to katter hjelper på den delen. Selv om vi tørker potene deres når de kommer inn igjen, så blir det mye gris :OSeriøst. Jeg vasker gulvet. Dagen etter er det like stygt! Fult av flekker. ER det bare sånn det er å ha småbarn i hus?
Så herlig![]()
Ja det skjønner jeg godt! Hehe så deilig dabarn er forskjellige og det er mer normalt at de sover kort enn så lenge som hun her
![]()
Hehe jeg tror dessverre detSeriøst. Jeg vasker gulvet. Dagen etter er det like stygt! Fult av flekker. ER det bare sånn det er å ha småbarn i hus?
JaJa det er nok ganske vanlig hihi.. Får sove når de blir store.. kanskje![]()
Jastorebror har jo sovet så lenge, men nå har han begynt å våkne mye tidligere
![]()
![]()
Ikke så tidlig da, så skal ikke klageHihi uff, når? Her tar lillegutt morgen halv seks hver dag! Syns det er litt i tidligste lagetmen mannen som står opp med han nå da
![]()
Det merkes detIkke så tidlig da, så skal ikke klagehehe. Men en time/halvannen før han pleier egentlig.
Nei ikke stort egentlig, storebror er i bhg og mannen skulle hente scooteren sin. Baby sover og jeg bretter litt klær og er egentlig litt latDet merkes detHva skal dere i dag?
Nei ikke stort egentlig, storebror er i bhg og mannen skulle hente scooteren sin. Baby sover og jeg bretter litt klær og er egentlig litt latdu da?
NÅ har jeg rydda bort MASSE klær (som har stått i baljer altfor lenge i stua)Jeg spiser taco (rester) og ser på tv hehe! slabbedaskdag![]()
NÅ har jeg rydda bort MASSE klær (som har stått i baljer altfor lenge i stua)hehe. Og rydda bort litt klær som er for smått til snuppa. Har lagt ut litt for salg på fb, altfor billig, men denne plassen er ikke akkurat stor så ingen respons enda
hehe. Mini sover enda, og har sovet 3t og 19min
våkner nok nå.
Så godt med taco! Hatt en fin helg?![]()
Jeg også! Men her snør det :/ blæhh!
mer sokkerJa det er fintHehe lager du noe nå?
Ja skal bli digg detDet hørtes veldig godt ut da!
Sant nokNei, men.. pytt pytt.. kan ikke være flink på alt![]()
Høres ut soim snuppa her nesten. i natt våknet hun 4, så sov hun til halv niJepp, I natt var fantastisk. Sov fra midnatt til 5 i egen seng, så matpause igjen 7,sto opp 8. Funker det
Dere da?
Hihimer sokker
Ja skal bli digg det
Sant nok![]()