Skravletråd

Seriøst. Jeg vasker gulvet. Dagen etter er det like stygt! Fult av flekker. ER det bare sånn det er å ha småbarn i hus?

Ja, mars er vel egentlig en vårmåned, men her er det ingenting som tilsier at det er vår :hilarious:
Nei, akkurat nå så ser det ut som forlenget vinter :P

Men tar heller en kald mars og varm april og sommer enn motsatt :P

Seriøst. Jeg vasker gulvet. Dagen etter er det like stygt! Fult av flekker. ER det bare sånn det er å ha småbarn i hus?
Samme her, men vil tro at to katter hjelper på den delen. Selv om vi tørker potene deres når de kommer inn igjen, så blir det mye gris :O

Ja:D storebror har jo sovet så lenge, men nå har han begynt å våkne mye tidligere:( :p

Hihi uff, når? Her tar lillegutt morgen halv seks hver dag! Syns det er litt i tidligste laget :P men mannen som står opp med han nå da :)

Jeg spiser taco (rester) og ser på tv hehe! slabbedaskdag :D
NÅ har jeg rydda bort MASSE klær (som har stått i baljer altfor lenge i stua) :P hehe. Og rydda bort litt klær som er for smått til snuppa. Har lagt ut litt for salg på fb, altfor billig, men denne plassen er ikke akkurat stor så ingen respons enda:P hehe. Mini sover enda, og har sovet 3t og 19min:o våkner nok nå.
Så godt med taco! Hatt en fin helg?:)

NÅ har jeg rydda bort MASSE klær (som har stått i baljer altfor lenge i stua) :p hehe. Og rydda bort litt klær som er for smått til snuppa. Har lagt ut litt for salg på fb, altfor billig, men denne plassen er ikke akkurat stor så ingen respons enda:p hehe. Mini sover enda, og har sovet 3t og 19min:eek: våkner nok nå.
Så godt med taco! Hatt en fin helg?:)

Hihi hva selger du? :)

Oi det var lenge!! Her sover hun også! Har lagt henne i vognen og hun sover der! Det er tredje gangen dette har skjedd i hennes liv, hehe! Tydeligvis litt endringer på gang :D Før var det ikke sjans! Da sov hun i vogna KUN om jeg trilla, våkna det sekundet vogna stoppa.. Hun sover ikke lenge da :) De andre to gangene var det ganske på minuttet en halvtime så blir sikkert det samme nå, men bedre enn ingenting! Så vi øver :D

Taco er veldig godt ja :D Fin helg ja, men veldig hektisk så det er godt med en rolig dag :) Dere?

Sånn. bakt 2 kaker, trillet på tur og fått unna ærender på senteret...

må få støvsuget...pynte sjokoladekaken litt kanskje...
pakke inn....

Back
Topp