Skravletråd

Vi skal besøke familien til mannen - skal kjøre opp denne gangen og det ble første lange kjøreturen vi tar med lille på (ca 8 timer)

Vurderer å kjøre på natt, da det ville vært mer naturlig for ham å sove lenge da, eller ta det på dagtid og regulere iht når han er våken (med risiko for at vi ender opp i påsketrafikken med alle de som skal på fjellet)

Dere da?
Oi, mange pauser da? Ja, kan jo lønne seg å dra om natta bare dere ikke får jetlag :p

Besøk til noen og hytta mest sannsynlig. Jeg ønsker å dra til et lekeland eller noe et sted og med eldste :) eller et museum.

Hvor langt er det dit? Vi har hytte, men det er bare 1t-1,5t kjøring :) med pause med båt og handling... Så vi vurderer å dra på besøk til noen som bor i nærheten av hytta, og ta en dagstur til hytta og grille eller noe. Ja, det er jo kjølig. Hytta har peis og varmeovner da, men tror vi venter til april før vi overnatter der for det er utedass :D brr.

Det er 6 timer å kjøre :) Så det er ganske langt! Vi har åpen peis så den brukes ikke noe særlig for da må vi ha oppe spjelet også blir det kaldt igjen i løpet av natten :/ men bruker varmeovner og har vanlig do hehe..

Heihei, titter innom:D håper dere har det fint:) her har vi kommet inn i gode rutiner nå, og det er SÅ deilig! Nå koser jeg meg med baby<3 begynte med grøt for en ukes tid siden, veldig gøy:D men ser ut til at jeg får nok en baby som ikke vil drikke vann!!:p

Heiii så bra :D Lurer også litt på grøt :) Skal skal ikke.. hehe..

Det er 6 timer å kjøre :) Så det er ganske langt! Vi har åpen peis så den brukes ikke noe særlig for da må vi ha oppe spjelet også blir det kaldt igjen i løpet av natten :/ men bruker varmeovner og har vanlig do hehe..
Ja,det er et stykke. Men jeg liker følelsen av å komme seg vekk, sånn ordentlig vekk :) så vi vurderer å leie en hytte i Gudbrandsdalen og reise oppover i sommer. Det er 5-6 t kjøring, herfra,litt avhengig av hvor en drar da.

Men nå går det jo fort til april og våren så da får dere sikkert tatt en tur :) får ta pulken og kvikklunsj i påska istedet :p

mm, nå er det jo mildt også, kunne til og med lagt henne ute. Må tenke litt på den! Hun har jo bare sovet i vogn to ganger nå, ellers har hun kun sovet på meg! Så litt nytt dette :)

Og ja veldig.. Har blitt lite kosetid når jeg nesten alltid har en (veldig søt!) klegg på meg :) :)
Har tenkt tanken, men er så mange katter i nabolaget at jeg ikke har turt det.. Til tross for at han ser ut til å sove godt ute

Ja, er ikke enkelt det der :P uansett hvor søte de er! Sovnet sort sett på puppen :O

Mornings :) Høres ut som en bra natt! Ahh så deilig med sol, det savner jeg skikkelig! Har ikke sett den på en ukes tid, men ser ut som det blir sol igjen i morgen i følge yr :)

Veldig fin natt :) litt greit at hun har lagt inn en mating rundt den tida jeg legger meg..

Er så godt nå når det blir lysere og når man får sola på dagtid itillegg merkes det godt :) gleder meg til vår!

Ja,det er et stykke. Men jeg liker følelsen av å komme seg vekk, sånn ordentlig vekk :) så vi vurderer å leie en hytte i Gudbrandsdalen og reise oppover i sommer. Det er 5-6 t kjøring, herfra,litt avhengig av hvor en drar da.

Men nå går det jo fort til april og våren så da får dere sikkert tatt en tur :) får ta pulken og kvikklunsj i påska istedet :p

Ja i sommer skal vi i alle fall, minst tre uker tenker jeg :D Ahh elsker å være der.
ohh kvikk lunsj...... hihi...

Har tenkt tanken, men er så mange katter i nabolaget at jeg ikke har turt det.. Til tross for at han ser ut til å sove godt ute

Ja, er ikke enkelt det der :p uansett hvor søte de er! Sovnet sort sett på puppen :O

mhm det går ikke an å legge henne ned når hun har sovna på puppen, men virker nå som det kanskje kan gå å sove litt alene hvis hun sovner der hun skal sove, altså i vognen! så jeg ikke behøver å flytte henne når hun sover.

Her er det også mange katter! Det kan være skummelt ja :/

Veldig fin natt :) litt greit at hun har lagt inn en mating rundt den tida jeg legger meg..

Er så godt nå når det blir lysere og når man får sola på dagtid itillegg merkes det godt :) gleder meg til vår!

Jeg også! Men her snør det :/ blæhh!

Oi, mange pauser da? Ja, kan jo lønne seg å dra om natta bare dere ikke får jetlag :p

Besøk til noen og hytta mest sannsynlig. Jeg ønsker å dra til et lekeland eller noe et sted og med eldste :) eller et museum.
Vi får se, kommet lite an på om mannen skal jobbe onsdag eller ikke.

Høres ut som en koselig påske det da :) håper bare det ble bra påskevær:)

Vi får se, kommet lite an på om mannen skal jobbe onsdag eller ikke.

Høres ut som en koselig påske det da :) håper bare det ble bra påskevær:)
Ja, får håpe på penvær og ikke snøvær slik det har vært her de to siste døgnene :) kom meg nesten ikke ut døra i morges :o

Det våkna hun gitt. Lang natt da, siden kl 19 i går kveld

Ja, får håpe på penvær og ikke snøvær slik det har vært her de to siste døgnene :) kom meg nesten ikke ut døra i morges :o
Snør her og, men bare sånn lett snø heldigvis. Men veldig klar for vår nå :)

Back
Topp