Skravletråd

Nei, det er ikke alltid så greit. Men det er godt å vite at det er en periode. Syns det var verre med første, da følte jeg i mye større grad at "sånn her kommer det til å være for alltid". Nå vet jeg jo hvor fort tiden går og at det kommer til å ordne seg :) muligens med litt jobbing,em det er greit.

Så deilig da! Ja, du får skynde deg å gjøre unna ;)

Forresten, hs tipsa meg om at det var lurt at noen andre enn meg la henne for kvelden (hvis hun ikke sovner ved puppen da). For da hadde hun kanskje ikke samme behovet for å sutte mens hun sover. Hun vil jo gjerne bruke meg som smokk på natta.
hehe ikke sant og nå skal ikke vi ha flere så jeg prøver å nyte mest mulig :D selv om man kan bli litt kokko i hodet i blant :)

Det kan nok være lurt om andre legger og ja :)

Hehe, shopping og barnepass er vel ikke en 13-årig gutts drømmelørdag :D :D

Satser på en bedre natt i natt. Lurer på om jeg skal spørre HS om å starte med litt velling.. Syns han våkner oftere nå enn han gjorde før :/
Lurer også veldig på dette...

Lurer også veldig på dette...
Sov bra i natt da :) sovna rundt 21.30, opp 02 og 05.45 og sto opp 07.45 :D gleder meg til å legge han litt tidligere på kvelden også. Kjenner jeg begynner å ha behov for litt kveld alene med sambo :)

hehe ikke sant og nå skal ikke vi ha flere så jeg prøver å nyte mest mulig :D selv om man kan bli litt kokko i hodet i blant :)

Det kan nok være lurt om andre legger og ja :)
Man kan bli litt kokko ja! Godt det ikke bare er meg :P vi vet ikke om vi skal ha flere. For det første er tanken på et nytt svangerslap og fødsel ganske demotiverende. Og jeg vet ikke om jeg rett og slett har overskudd til tre :D men samtidig har jeg et lite ønske om en til, og kjenner virkelig at jeg syns det er vemodig om dette er siste gangen. Er jo bare 25 og så man vet aldri.

Hei og hopp!

Fantastisk natt her. Samme som i går hvorav snuppa våknet kun rett før 5...så sov hun videre helt til 09.00:D
Guttungen sov faktisk helt til 7 uten å våkne i dag, og sovnet kl. 20.00...
Så her er vi veldig uthvilte i dag, fantastisk!!

Har vært 2 t ute å lekt:):)

Hei og hopp!

Fantastisk natt her. Samme som i går hvorav snuppa våknet kun rett før 5...så sov hun videre helt til 09.00:D
Guttungen sov faktisk helt til 7 uten å våkne i dag, og sovnet kl. 20.00...
Så her er vi veldig uthvilte i dag, fantastisk!!

Har vært 2 t ute å lekt:):)
Så herlig :D

Har dere også fint vær? Her er det strålende sol og 4 minus :) og masse snø!

Hva gjør lillesnupp når dere er ute? Sover hun i vogna? Jeg har så lyst til å være mer ute i frisk luft, men lille sover såpass lite at han må da være oppe i armene :) har solbriller med skikkelig god kvalitet (gave fra onkelen som er øyelege), men jeg er så usikker på påkledning... Spesielt ansikt og hender :/

Sov bra i natt da :) sovna rundt 21.30, opp 02 og 05.45 og sto opp 07.45 :D gleder meg til å legge han litt tidligere på kvelden også. Kjenner jeg begynner å ha behov for litt kveld alene med sambo :)
Godt dere fikk sove litt :)

Ja, deilig med litt kveldstid sammen, har blitt lite av det siden november :P

Ja enig i det :)

Så herlig

Har dere også fint vær? Her er det strålende sol og 4 minus :) og masse snø!

Hva gjør lillesnupp når dere er ute? Sover hun i vogna? Jeg har så lyst til å være mer ute i frisk luft, men lille sover såpass lite at han må da være oppe i armene :) har solbriller med skikkelig god kvalitet (gave fra onkelen som er øyelege), men jeg er så usikker på påkledning... Spesielt ansikt og hender :/

Ja nydelig vær her også og da må man ut vettu:D3 grader her.

Likt ulikt...stortsett sover hun hele tiden, men ikke alltid;)Hun våknet etter ca. 1 t ute i dag. Da var det skrik, så måtte ta hun opp litt. Slenger da på en vinterdress utenpå. Går så lett av og på uansett. Har også egne votter om jeg har hun oppe lenge. Lue som dekker godt med hals. Men hadde hun kun oppe noen min i dag for visste hun var trøtt...la oppi tigergutt til henne og en rangle...ble hun opptatt med det...begynte å døse med øya...så da sang jeg litt og trilte frem og tilbake...sov til vi kom inn døren igjen da.
Har også med ergobabyen ut innimellom.
Dressen er vindtett og vannavstøtende.
Har slike også etter OJ. som jeg slenger på om hun er oppe av vogna lenge eller i ergobabyen

Last edited:
Back
Topp