Veldig finDette blir en penjakke/ vårjakke på fine dager bare. 100% polyester.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig finDette blir en penjakke/ vårjakke på fine dager bare. 100% polyester.
Kan jo ikke bare gjøre det man vil hele tiden hellerhadde sikkert blitt mye pc
Han blir 4 mnd i morgen <3 syns det er litt tidlig, men hvis det ikke snur snart, så blir jeg tulletefår jo ikke gjort noen verdens ting. Og ikke sover han noe særlig på dagen heller... Liten dupp i vogna etter trilletur på morgenen og 1 eller 2 korte dupper på puppen ila dagen/kvelden :/
Veldig finså nesten ut som en tynn dunjakke, derfor jeg spurte
![]()
Stod du opp da?Hehe halv 6 her
HeheHadde i såfall BARE blitt pc ja
Selv venter jeg, men det er fordi snuppa spiser bra, legger godt på seg og sover godt. I din situasjon ville jeg nok vurdert annerledes. Det er jo helt innafor å begynne så jeg ville prøvd litt.Han trenger at mor ikke blir alt for tullete også vettu
![]()
Min er også sånn, sover greit på meg men kort hvis jeg legger ham nedSkulle egentlig på besøk, men det ble det ikkeno av. Så iiiiingen planer. Litt kjedelig egentlig. Nå sover tuppa på meg, prøver å legge henne ned men da våknrr hun etter max 5 min. Og sovner ikke før jeg tar henne opp og bysser. Merker jeg gleder meg til hun kan sove litt for seg selv![]()
Planer der da?
Så bra.! Fikk lurt inn en time i egen seng vi og ( mot 4i går)I natt sov snuppa 1 time i egen seng! Ikke dårlig det! Vi øver litt![]()
Kan jo bli veldig bra med litt kursing dahehe, ikke min heller egentligOg hadde det gjort det hadde han blitt klekkelig forbanna
Veldig fintHusker jeg fallt litt for det når jeg traff han også
Hehe, er samme nivået her...kan tom Dooley liksom
![]()
Ofte mer populært en babygymmen det herGod lørdagfår se hvor aktiv lillegutt er
glemte å ta med babygymmen på hytta :/ så kan være det blir mye "hoppe i fanget til mamma"
![]()
Hvilke planer har du?
Leste at det var helt innafor å starte med smaksprøver etter fylte 17ukerHehefår høre hva hun sier
venter mest sannsynlig litt til
![]()
Hehe, ja sant..Min er også sånn, sover greit på meg men kort hvis jeg legger ham ned
Endte med tur til biltema for å kjøpe treningsmatte og liten gåtur med lillegutt i ergobaby. Han sov seg igjennom hele turenog nå igjen ved puppen
![]()
Hehe, hoppe i fanget er gøyGod lørdagfår se hvor aktiv lillegutt er
glemte å ta med babygymmen på hytta :/ så kan være det blir mye "hoppe i fanget til mamma"
![]()
Hvilke planer har du?
Så bra! Får jo helt vondt av dem når de hylskriker i bilen.Hehe, ja sant..![]()
Ok! Så deilig for han å få sove da. Min sovna ved puppen nå hun også. Vært en tur på kiwi. Hadde trodd hun skulle sovne i bilen men. Hun har jo endelig nå slutta å skrike seg lilla i bilen! Det er deilig!
Ja, det er virkelig ikke no gøySå bra! Får jo helt vondt av dem når de hylskriker i bilen.
Min gråter gjerne litt i starten, hvis vi ikke kommer opp i fart (over 40km/t så roer han seg)
Bleier på kiwi?![]()
Det kan du, men tenker nå i alle fall det er helt innafor.Hehefår høre hva hun sier
venter mest sannsynlig litt til
![]()
Veldig santKan jo bli veldig bra med litt kursing daog gi kidsa lyst til å lære og
![]()
Haha, nei det må du ikke finne på!Ja, det er virkelig ikke no gøy![]()
Haha, såpass ja! Blir for kjedelig med sånn sinkekjøringmin kan og bli grinete om jeg beuker for lang tid på å få starta kjøringa. Hvis jeg sitter å skrur på radioen eller sjekker tlf før jeg kjører feks
![]()
Her er det nattaSnooooopetid!!!![]()