Skravletråd

Kan jo ikke bare gjøre det man vil hele tiden heller :) hadde sikkert blitt mye pc :p

Han blir 4 mnd i morgen <3 syns det er litt tidlig, men hvis det ikke snur snart, så blir jeg tullete ;) får jo ikke gjort noen verdens ting. Og ikke sover han noe særlig på dagen heller... Liten dupp i vogna etter trilletur på morgenen og 1 eller 2 korte dupper på puppen ila dagen/kvelden :/

Hadde i såfall BARE blitt pc ja:P

Selv venter jeg, men det er fordi snuppa spiser bra, legger godt på seg og sover godt. I din situasjon ville jeg nok vurdert annerledes. Det er jo helt innafor å begynne så jeg ville prøvd litt. :) Han trenger at mor ikke blir alt for tullete også vettu:P

Hadde i såfall BARE blitt pc ja:P

Selv venter jeg, men det er fordi snuppa spiser bra, legger godt på seg og sover godt. I din situasjon ville jeg nok vurdert annerledes. Det er jo helt innafor å begynne så jeg ville prøvd litt. :) Han trenger at mor ikke blir alt for tullete også vettu:P
Hehe :D får høre hva hun sier :) venter mest sannsynlig litt til :D

Skulle egentlig på besøk, men det ble det ikkeno av. Så iiiiingen planer. Litt kjedelig egentlig. Nå sover tuppa på meg, prøver å legge henne ned men da våknrr hun etter max 5 min. Og sovner ikke før jeg tar henne opp og bysser. Merker jeg gleder meg til hun kan sove litt for seg selv:P

Planer der da?
Min er også sånn, sover greit på meg men kort hvis jeg legger ham ned :P

Endte med tur til biltema for å kjøpe treningsmatte og liten gåtur med lillegutt i ergobaby. Han sov seg igjennom hele turen :P og nå igjen ved puppen :)

hehe, ikke min heller egentlig:P Og hadde det gjort det hadde han blitt klekkelig forbanna:P

Veldig fint:) Husker jeg fallt litt for det når jeg traff han også:rolleyes: Hehe, er samme nivået her...kan tom Dooley liksom;)
Kan jo bli veldig bra med litt kursing da :) og gi kidsa lyst til å lære og :)

God lørdag :) får se hvor aktiv lillegutt er :) glemte å ta med babygymmen på hytta :/ så kan være det blir mye "hoppe i fanget til mamma" :P

Hvilke planer har du?
Ofte mer populært en babygymmen det her :P

Min er også sånn, sover greit på meg men kort hvis jeg legger ham ned :P

Endte med tur til biltema for å kjøpe treningsmatte og liten gåtur med lillegutt i ergobaby. Han sov seg igjennom hele turen :P og nå igjen ved puppen :)
Hehe, ja sant.. :)
Ok! Så deilig for han å få sove da. Min sovna ved puppen nå hun også. Vært en tur på kiwi. Hadde trodd hun skulle sovne i bilen men. Hun har jo endelig nå slutta å skrike seg lilla i bilen! Det er deilig!

God lørdag :) får se hvor aktiv lillegutt er :) glemte å ta med babygymmen på hytta :/ så kan være det blir mye "hoppe i fanget til mamma" :P

Hvilke planer har du?
Hehe, hoppe i fanget er gøy :P
Har ikke hatt planer i dag. Blir vel no film utover kvelden eller lite. Vært en tur på kiwi nå da :)

Hehe, ja sant.. :)
Ok! Så deilig for han å få sove da. Min sovna ved puppen nå hun også. Vært en tur på kiwi. Hadde trodd hun skulle sovne i bilen men. Hun har jo endelig nå slutta å skrike seg lilla i bilen! Det er deilig!
Så bra! Får jo helt vondt av dem når de hylskriker i bilen.

Min gråter gjerne litt i starten, hvis vi ikke kommer opp i fart (over 40km/t så roer han seg)

Bleier på kiwi? :P

Så bra! Får jo helt vondt av dem når de hylskriker i bilen.

Min gråter gjerne litt i starten, hvis vi ikke kommer opp i fart (over 40km/t så roer han seg)

Bleier på kiwi? :P
Ja, det er virkelig ikke no gøy:(
Haha, såpass ja! Blir for kjedelig med sånn sinkekjøring :D min kan og bli grinete om jeg beuker for lang tid på å få starta kjøringa. Hvis jeg sitter å skrur på radioen eller sjekker tlf før jeg kjører feks :P

Ja, det er virkelig ikke no gøy:(
Haha, såpass ja! Blir for kjedelig med sånn sinkekjøring :D min kan og bli grinete om jeg beuker for lang tid på å få starta kjøringa. Hvis jeg sitter å skrur på radioen eller sjekker tlf før jeg kjører feks :P
Haha, nei det må du ikke finne på! :P veldig upopulært å styre med sånt for vi kjører her og..

Men han sovner gjerne fort etterpå, så kommer jo bra ut av det :)

Back
Topp