Så flink<3I natt sov snuppa 1 time i egen seng! Ikke dårlig det! Vi øver litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink<3I natt sov snuppa 1 time i egen seng! Ikke dårlig det! Vi øver litt![]()
Nei, det er ikke alltid så greit. Men det er godt å vite at det er en periode. Syns det var verre med første, da følte jeg i mye større grad at "sånn her kommer det til å være for alltid". Nå vet jeg jo hvor fort tiden går og at det kommer til å ordne segEr ikke så greit med den sovingenlillegutt var illsint da jeg la han i sta.. Var nok fordi vi hadde besøk så han ville ikke sove. Heldigvis sovnet han fort likevel og har sovet snart to timer nå
![]()
mannen, storebror og morfar er på tur siden storebror spiller kamp![]()
Snuppa sover på besøket som sagt så har benyttet anledningen til å kutte opp litt til tacoen + laget guacamole (første gang!) men nå hadde jeg ikke flere skåler så jeg satte på oppvaskmaskinen.. Litt lat, gadd ikke vaske de opp![]()
Blir vel litt her ogLitt blir det nok ja
Hvordan er dagen hos dere?
Sykdom eller noe da?Blir vel litt her og
Skulle egentlig på familiebesøk men det ble ikke. Så nå er storebror hos en nabogutt, mannen ser sport, og jeg sitter med sovende baby på meg, med tlf i handa
Hva gjør dete idag?
3 stk barn på shopping? :O sliter med 1 baby jegSykdom eller noe da?
Jeg har hatt med meg alle 3 kidsa på shopping.
De 2 minste sover nå.
Eldste spiller data.
Mannen hjelper familie med å flytte.
Ellers holder jeg på å vaske klær og rydde i kjelleren, men tror jeg fortsetter med det på mandag
Ellers er det taco, film og snop som står på planen...
Men først nyte mer av finværet når ungene våkner...nemlig nydelig sol.
Kan jo bli gøy etterhvertEllers har vi tenåring her i huset på mandag! Herregud tiden flyr. Husker når jeg traff han var han nettopp begynt på skolen![]()
Se der jaI natt sov snuppa 1 time i egen seng! Ikke dårlig det! Vi øver litt![]()
3 stk barn på shopping? :O sliter med 1 baby jeg
Vet ikke hva middag det blir i dagjeg legger meg sikkert tidlig, våken sikkert 8 ganger i natt :/ tror lille har hatt mareritt eller noe.. Plutselig hylgrining, men roa seg fort uten at jeg trengte å ta han opp.
Hehe ja..tror det jeg også..Kan jo bli gøy etterhvertmen antagelig bedre med gutt enn jente
![]()
God lørdagGod lørdag damer! Blir det no skravling idag?
Hehe, shopping og barnepass er vel ikke en 13-årig gutts drømmelørdagHehe,slitsomt jaDet gikk sånn tålig greit...eldste hjelper litt til vettu, inntil han når punktet nå er jeg drita lei og vil hjem igjen til pcen min
Åh såpass...huff da
Her var det en fantastisk natt.
Hihi, peppes er godt daHehe ja..tror det jeg også..
Han skal da selvsagt få bestemme middagen på mandag..ble ikke paff da han sa vi skulle på peppes![]()
Fin! Hvilket stoff?Vis vedlegget 164955Nice jakke til OJ![]()
Neida, på ingen måteHehe, shopping og barnepass er vel ikke en 13-årig gutts drømmelørdag![]()
Satser på en bedre natt i natt. Lurer på om jeg skal spørre HS om å starte med litt velling.. Syns han våkner oftere nå enn han gjorde før :/
Jada jeg hadde ikke noe å si på forslaget hansHihi, peppes er godt da![]()
Dette blir en penjakke/ vårjakke på fine dager bare. 100% polyester.Fin! Hvilket stoff?
Kan jo ikke bare gjøre det man vil hele tiden hellerNeida, på ingen måteSå skjønner han...Han var happy igjen når han kom hjem til pc og noe snacks
Det kan du jo gjerne gjøre ja. Gammel er han nå?