Barneidrett. Gjør litt forskjellig,men har mest aktiviteter i gymsal![]()
Det er nok gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barneidrett. Gjør litt forskjellig,men har mest aktiviteter i gymsal![]()
Ja, ho ble liksom litt overraska men og så virka det som det smakte godt.. Var jo ganske tynn grøten...
Ikke noe vondt i magen så langt i dag heller så det er jo brafikk jo ikke så mye da men..
Mm gleder meg til å legge megHar gått bra til nå, men kjenner det nåsnork på sofaen
![]()
Hurra hurravaksine i morgen! Spent på hvordan det går
Takk for detLykke til!![]()
Jeg ogsåMm gleder meg til å legge meg![]()
Min vil og begynne på fotball. Vi får se hva det blir til. Ombdet er fotballtrening bare en gang i uka så går det greit. Er vel ikke mere på 1-2-3 klassingene?Det er nok gøymin gikk på det i fjor vår! Nå er det fotball også begynner svømmekurs i tillegg om to uker
![]()
Gratulerer med 3 mnd : )Morogleder meg nesten litt til å prøve her og. Men mi er bare 3 mnd (idag faktisk) så får vente enda litt til
![]()
Jeg ogsåog optimistisk som jeg er, så satser jeg på mange timers sammenhengende søvn
for oss alle
![]()
Min vil og begynne på fotball. Vi får se hva det blir til. Ombdet er fotballtrening bare en gang i uka så går det greit. Er vel ikke mere på 1-2-3 klassingene?
Håper på at hun sover bedre? Snuppa er 4 mnd i morgen men greier ikke bestemme meg for om vi skal prøve grøt enda eller ei. Hun vil ha pupp hele natten men vet ikke om det er mest kos eller mat hun driver på med.. Hun er fornøyd bare hun får puppen, virker ikke som hun bryr seg om hvor mye som kommer ut..... På natten altså..
Ja, vi får se.. Godt mulig det har vært ett langt økedøgn. Merker det er litt mer i puppene allefall. Men har uansett en plan om å trappe ned ammingen og slutte rundt 6 mnd.. Hadde ikke trodd at jeg skulle få det til, og heller ikke veldig lyst men ville gi det en sjangse... Så er godt fornøyd med egen innsats uansett
Smaksprøver går jo uten at det skal påvirke ammingen, om dere er happy med det sånn som det er![]()
Takk det samme!God morgen alle og god fredag! Her starter dagen noe tidligere enn hva jeg selv mener er nødvendig, men men
Han har egentlig holdt på siden litt over 4. Da ingenting fungerte sto vi opp.. Og nå sitter vi her da, med blidfisen![]()
Sovnet heldigvis litt over 7 og til nå. Så fikk littegranne mer enn det jeg først troddeTakk det samme!
Hehe hjelper på at de er blide da i det minste! Her var hun oppe kvart over 8, syns det var tidlig jeg![]()
Sovnet heldigvis litt over 7 og til nå. Så fikk littegranne mer enn det jeg først trodde
Nå skal det sies at han sovnet 20.30 i går og sov til 1 første strekket![]()
Da har økedøgnet vart i 3-4 uker herHehe
Hvordan gikk natten?
Nei, det er samme opplegget altså... Føler meg i en skikkelig bakrus.. Vet ikke helt hva det er.. Men hun har begynt å bæsje hver morgen også, tidligere bæsja hun 1 gang hver 7-10 dag.. Kjenner ingen antydning til tenner heller ...
Enn dere?