Skravletråd

Shoppet noe?
Nei er jo ikke det.
Ønsker han i seng tidligere?:)

Tusen takk for det:)
Vel, skulle ønske han ville legge seg i egen seng av og til. Men hittil blir det til at vi prøver litt, gir opp og tar han med oss tilbake på stua.. Hvor han sovner ><

Ikke akkurat rutiner til å skryte av

Vel, skulle ønske han ville legge seg i egen seng av og til. Men hittil blir det til at vi prøver litt, gir opp og tar han med oss tilbake på stua.. Hvor han sovner ><

Ikke akkurat rutiner til å skryte av

Det ville jeg ikke tatt så tungt.
Her er snuppa nede med oss til vi skal sove, og det var likedan med OJ. Man må finne de løsingene som passer en selv best.
Og egen seng, hva er det?:p Snuppa sover i vår seng, mest praktisk.
OJ, sov stortsett med meg hver eneste natt til snuppa kom. Eget rom og egen seng kun noen uker før hun kom, gikk som en drøm.

Det ville jeg ikke tatt så tungt.
Her er snuppa nede med oss til vi skal sove, og det var likedan med OJ. Man må finne de løsingene som passer en selv best.
Og egen seng, hva er det?:p Snuppa sover i vår seng, mest praktisk.
OJ, sov stortsett med meg hver eneste natt til snuppa kom. Eget rom og egen seng kun noen uker før hun kom, gikk som en drøm.
Så bra :) Flinke OJ!
Deilig å høre at vi ikke er alene om å gjøre det sånn :P

Mannen vil at vi skal begynne med egen seng, men savner jo å ha ham med oss - tror vi drøyer den litt til da :D

Så bra :) Flinke OJ!
Deilig å høre at vi ikke er alene om å gjøre det sånn :p

Mannen vil at vi skal begynne med egen seng, men savner jo å ha ham med oss - tror vi drøyer den litt til da :D

Ja:D
Åhh neida vi er flere;) Orker ikke høre på alle bedrevitere der ute, jeg lukker øra:p
Alle sa vi skulle få problemer med å få han på eget rom, at han var bortskjemt etc...fikk de rett? Nope;)

Men når det er sagt er jeg ikke i mot rutiner altså, men ikke på alt og på alle barn:)

Ja:D
Åhh neida vi er flere;) Orker ikke høre på alle bedrevitere der ute, jeg lukker øra:p
Alle sa vi skulle få problemer med å få han på eget rom, at han var bortskjemt etc...fikk de rett? Nope;)

Men når det er sagt er jeg ikke i mot rutiner altså, men ikke på alt og på alle barn:)
Sunn fornuft høres fornuftig ut :D

Hatt en fin dag?

Luringen har funnet en ny favoritt-hobby: lugge og gripe tak i nakkehåret.. Gah!

Ja, ho ble liksom litt overraska men og så virka det som det smakte godt.. Var jo ganske tynn grøten...
Ikke noe vondt i magen så langt i dag heller så det er jo bra :) fikk jo ikke så mye da men..
Moro :) gleder meg nesten litt til å prøve her og. Men mi er bare 3 mnd (idag faktisk) så får vente enda litt til :)

Oj, ja det kan bli spennende

Her var det ingen reaksjon, håper det blir sånn for dere og :)
Takk for det :) husker storebror pleide å reagere litt. Ble liksom litt ekstra klengete og sutrete. Litt utilpass liksom. Men aldri feber, som jeg kan huske i hvert fall

Back
Topp