Skravletråd

Ja, ho ble liksom litt overraska men og så virka det som det smakte godt.. Var jo ganske tynn grøten...
Ikke noe vondt i magen så langt i dag heller så det er jo bra :) fikk jo ikke så mye da men..

Håper på at hun sover bedre? Snuppa er 4 mnd i morgen men greier ikke bestemme meg for om vi skal prøve grøt enda eller ei. Hun vil ha pupp hele natten men vet ikke om det er mest kos eller mat hun driver på med.. Hun er fornøyd bare hun får puppen, virker ikke som hun bryr seg om hvor mye som kommer ut..... På natten altså..

Det er nok gøy :) min gikk på det i fjor vår! Nå er det fotball også begynner svømmekurs i tillegg om to uker :)
Min vil og begynne på fotball. Vi får se hva det blir til. Ombdet er fotballtrening bare en gang i uka så går det greit. Er vel ikke mere på 1-2-3 klassingene?

Håper på at hun sover bedre? Snuppa er 4 mnd i morgen men greier ikke bestemme meg for om vi skal prøve grøt enda eller ei. Hun vil ha pupp hele natten men vet ikke om det er mest kos eller mat hun driver på med.. Hun er fornøyd bare hun får puppen, virker ikke som hun bryr seg om hvor mye som kommer ut..... På natten altså..

Ja, vi får se.. Godt mulig det har vært ett langt økedøgn. Merker det er litt mer i puppene allefall. Men har uansett en plan om å trappe ned ammingen og slutte rundt 6 mnd.. Hadde ikke trodd at jeg skulle få det til, og heller ikke veldig lyst men ville gi det en sjangse... Så er godt fornøyd med egen innsats uansett :-)

Smaksprøver går jo uten at det skal påvirke ammingen, om dere er happy med det sånn som det er :-)

God morgen alle og god fredag! Her starter dagen noe tidligere enn hva jeg selv mener er nødvendig, men men :P

Han har egentlig holdt på siden litt over 4. Da ingenting fungerte sto vi opp.. Og nå sitter vi her da, med blidfisen :P

Ja, vi får se.. Godt mulig det har vært ett langt økedøgn. Merker det er litt mer i puppene allefall. Men har uansett en plan om å trappe ned ammingen og slutte rundt 6 mnd.. Hadde ikke trodd at jeg skulle få det til, og heller ikke veldig lyst men ville gi det en sjangse... Så er godt fornøyd med egen innsats uansett :)

Smaksprøver går jo uten at det skal påvirke ammingen, om dere er happy med det sånn som det er :)

Da har økedøgnet vart i 3-4 uker her :D Hehe

Hvordan gikk natten?

God morgen alle og god fredag! Her starter dagen noe tidligere enn hva jeg selv mener er nødvendig, men men :p

Han har egentlig holdt på siden litt over 4. Da ingenting fungerte sto vi opp.. Og nå sitter vi her da, med blidfisen :p
Takk det samme!
Hehe hjelper på at de er blide da i det minste! Her var hun oppe kvart over 8, syns det var tidlig jeg :P

og det snør og det snør og det snør.. jeeyyy.. :wacky:

Takk det samme!
Hehe hjelper på at de er blide da i det minste! Her var hun oppe kvart over 8, syns det var tidlig jeg :P
Sovnet heldigvis litt over 7 og til nå. Så fikk littegranne mer enn det jeg først trodde :)

Nå skal det sies at han sovnet 20.30 i går og sov til 1 første strekket :)

Bestilte disse til bursdagen til lillegutt jeg :D Så søte da :D Digger Olaf :)

s-l1600.jpg

Da har økedøgnet vart i 3-4 uker her :D Hehe

Hvordan gikk natten?

Nei, det er samme opplegget altså... Føler meg i en skikkelig bakrus.. Vet ikke helt hva det er.. Men hun har begynt å bæsje hver morgen også, tidligere bæsja hun 1 gang hver 7-10 dag.. Kjenner ingen antydning til tenner heller ...

Enn dere?

Nei, det er samme opplegget altså... Føler meg i en skikkelig bakrus.. Vet ikke helt hva det er.. Men hun har begynt å bæsje hver morgen også, tidligere bæsja hun 1 gang hver 7-10 dag.. Kjenner ingen antydning til tenner heller ...

Enn dere?

hmm nei hun sover men bruker meg som smokk.. Sover lett og må ha pupp hver time omtrent og siden jeg må hjelpe henne å koble til blir det lite sammenhengende søvn..

Back
Topp