Skravletråd

Gøy med karneval og disko da :D

Jeg er aldri ute og triller på dagtid, jeg, sitter bare inne :o Burde rørt mer på meg. Idag snør det skikkelig da så ikke fristende å gå ut ;)
Jaaa, ut å trille tur! Vi er ute hver morgen :) da sover lillegutt så godt i vogna :)

Mamma er verdens beste ringte å sa hun ville spandere alle blomsteroppsatser og dekorasjoner!!:D

vår hs sa det var best å starte med grøt først for ellers var det ikke sikkert de ville ha det hvis de fikk frukt først hehe
Joda, det er lov å klage :D
Sikkert ikke lovpålagt kontroll, men kjekt at de har tid. Er jo greit her også, bare å ringe eller stikke innom hvis det er noe :)

Åja, det var lurt! :) takk for tips!

Hadde nok bare vært å stikke innom her også, de er ganske tilgjengelige der borte :) er litt greit... Selv om HS ikke forstår hva jeg sier... Skulle tro jeg snakka ett annet språk :p

Heldig med hun der virker det som :D
Ja veldig. hadde flaks med hun:D:D

Søstern hennes var visst gravid nå også så nå blir jeg kvitt litt babyklær...kan ikke samle på alt.
Vi arver hele tiden + jeg er delvis shoppinggal. Sølvi har full garberobe til hun er 4år og guttungen har masse klær liggende helt opp til str. 7år!!!:eek::D

faaaader må ringe mestergrønn...finner ikke de nydelige oppsatsene som jeg hadde til oj. på nett .. hater når ting går ut..blææææhhh

Ja veldig. hadde flaks med hun:D:D

Søstern hennes var visst gravid nå også så nå blir jeg kvitt litt babyklær...kan ikke samle på alt.
Vi arver hele tiden + jeg er delvis shoppinggal. Sølvi har full garberobe til hun er 4år og guttungen har masse klær liggende helt opp til str. 7år!!!:eek::D

Hihihi her er også MYE klær :P :D

Da så :D Her var det full fres :P Først foreldresamtale (snuppa var med :P), så hente i barnehagen, innom på butikken for vi glemte å kjøpe frukt i helgen :o Så hente på skolen fordi han ikke ville være med etter foreldresamtalen (de var i gymsalen og hadde det veldig gøy og vi går forbi på vei tilbake fra bhg også så da var det greit)
Så lekser, middag, barnetv ooooog ro i heimen :P
Høres ut som en sånn høvelig vanlig dag her her og:) men i går var rolig. Nå er vi ferdig meed lekser og middag og storebror skal straks på trening

Høres ut som en sånn høvelig vanlig dag her her og:) men i går var rolig. Nå er vi ferdig meed lekser og middag og storebror skal straks på trening
Mm, er gjerne litt hektisk på den tiden. Hva går han på?

Back
Topp