Skravletråd

Det går greit nå heldigvis :) Takk som spør. Hvordan er din dag?
Relativt rolig, enn så lenge i alle fall;)
O.J. er jo frisk og var tilbake i barnehagen i går med karneval og disko.
I dag skal det bakes og på trilletur på dagen...i ettermiddag er det bare avslapping og lek.

Haha, jeg synes det er gøy å spekulere, men alt for mange gode formål å gi penger til ;) blir litt stressa bare av tanken :P
Hehe, mellom lån, familie og gode formål så er det lett å bruke. Mange gode der, ja

Aner ikke, har aldri forsøkt hostesaft :p ! Tenker jeg setter inn litt vann til henne og sier at hun kan drikke hvis hun hoster. Spørs om hun skjønner det da.

Ja, hun var fornøyd. Hadde vår daglige krangel om at hun skal i barnehagen (vil ikke), men når hun først kommer dit virker hun glad :)
Hehe, ikke prøvd jeg heller ;) men har bare hørt folk si at det ikke hjelper :) men kan jo hende det har kommet bedre saker nå :) kan jo bare spørre på apoteket :)

Er det ikke typisk barn? Vil ikke i barnehage på morgenen og vil ikke hjem på ettermiddagen :P :P

Ikke så erfaren med dette jeg da, men kan vel være økedøgn, utviklingstrinn eller ar hun trenger mer mat :) kanskje høre med HS? Og veie for å sjekke om hun går opp som vanlig?

Nei, denne amminga er ny for meg og... Men får se det litt an.. Skal uansett på 4 mnds kontroll på mandag... Hun er jo blid og fornøyd, bare mammen som blir helt på en snurr og ikke forstår noe av dette :p

<3 ikke så lett å være han alltid da <3
Nei det er det ikke nødvendigvis, men det går heldigvis stortsett veldig greit.
Har blitt mye bedre med årene. Var større utfordringer og vansker når vi møttes første gang.
Fått god hjelp og håndterer det bedre nå.

Lurt det! Lade opp litt.. Jeg sliter med stress, hjernen min våkner alt for lett selvom kroppen er trøtt om du skjønner. Så hvis noen vekker meg midt på natta sliter jeg med å sove. Og klarer sjeldent å sove på dagtid, bare hvis jeg er utmattet.

Skjønner det ja, høres slitsomt ut!

Nei, denne amminga er ny for meg og... Men får se det litt an.. Skal uansett på 4 mnds kontroll på mandag... Hun er jo blid og fornøyd, bare mammen som blir helt på en snurr og ikke forstår noe av dette :p
Slitsomt med avbrutt søvn ja :) spesielt for dere som ikke er vant til det :P HS har sikkert noen gode råd :) her har vi ikke 4 mnd kontroll :/ bare fellestime med fysio.

Flere med natturolige babyer? De siste nettene har hun hatt våknet og vil ha mat ca hver 2 time fra kl 20... Hele natten holder vi på sånn..
Lurer på å gi ei flaske nan eller bare begynne med grøt. Tar jo litt tid med tilvenning på grøt og da ..

Noen tips, råd eller erfaringer?

Jepp. Eller.. Hun her sover, men ligger hos meg og spiser OFTE om natta! Hun er også en stor jente, var 7570g på 3 mnd kontroll men da var hun nesten 3,5 mnd. Hun er 4 mnd om ett par dager, fullammer, men begynner å lure litt på om hun trenger kraftigere kost! Grøt kanskje?!

Nei det er det ikke nødvendigvis, men det går heldigvis stortsett veldig greit.
Har blitt mye bedre med årene. Var større utfordringer og vansker når vi møttes første gang.
Fått god hjelp og håndterer det bedre nå.
Så bra :) blir sikkert fint for OJ å ha storebror mer hjemme :)

Hehe, ikke prøvd jeg heller ;) men har bare hørt folk si at det ikke hjelper :) men kan jo hende det har kommet bedre saker nå :) kan jo bare spørre på apoteket :)

Er det ikke typisk barn? Vil ikke i barnehage på morgenen og vil ikke hjem på ettermiddagen :p :p
Ja, de vet nok om noen remedier :) :p

Jepp. Eller.. Hun her sover, men ligger hos meg og spiser OFTE om natta! Hun er også en stor jente, var 7570g på 3 mnd kontroll men da var hun nesten 3,5 mnd. Hun er 4 mnd om ett par dager, fullammer, men begynner å lure litt på om hun trenger kraftigere kost! Grøt kanskje?!

Har prøvd forskjellige triks for å se om jeg får henne til å sovne igjen, men hun er tydelig sulten... Ja, tenker og på grøt.. Hun blir 4 mnd til helgen.. Hadde uansett tenkt å begynne med smaksprøver.. Så hvorfor ikke starte med grøten..

Back
Topp