Hihi, likså greitIkke santsamme her. lillegutt snudde seg aldri fra mage til rygg, bare begynte å sette seg opp i stedet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, likså greitIkke santsamme her. lillegutt snudde seg aldri fra mage til rygg, bare begynte å sette seg opp i stedet
![]()
Deilig med turNå har vi vært ute på trilletur...vaskehjelpen er godt i gang.
Hadde med gave til sølvi i dag og masse sjokolade![]()
Jaaa, ut å trille tur! Vi er ute hver morgenGøy med karneval og disko da![]()
Jeg er aldri ute og triller på dagtid, jeg, sitter bare inneBurde rørt mer på meg. Idag snør det skikkelig da så ikke fristende å gå ut
![]()
Deilig med tur
Ooo, det var vel litt tidlig![]()
Hahaha, jeg leste at Sølvi fikk sjokoladeFor sjokolade du mener? Ja, ikke helg enda![]()
HerligMamma er verdens beste ringte å sa hun ville spandere alle blomsteroppsatser og dekorasjoner!!![]()
hahahaHahaha, jeg leste at Sølvi fikk sjokolade![]()
![]()
![]()

Genialt. Var veldig flotte oppsatser vi fikk til dåpen til OJ. så bestiller fra samme plass nå. mestergrønnHerlig![]()
Heldig med hun der virker det somNå har vi vært ute på trilletur...vaskehjelpen er godt i gang.
Hadde med gave til sølvi i dag og masse sjokolade![]()
jeppHihi, likså greit![]()
vår hs sa det var best å starte med grøt først for ellers var det ikke sikkert de ville ha det hvis de fikk frukt først hehe
Joda, det er lov å klage![]()
Sikkert ikke lovpålagt kontroll, men kjekt at de har tid. Er jo greit her også, bare å ringe eller stikke innom hvis det er noe![]()
Ja veldig. hadde flaks med hunHeldig med hun der virker det som![]()
Ja veldig. hadde flaks med hun
Søstern hennes var visst gravid nå også så nå blir jeg kvitt litt babyklær...kan ikke samle på alt.
Vi arver hele tiden + jeg er delvis shoppinggal. Sølvi har full garberobe til hun er 4år og guttungen har masse klær liggende helt opp til str. 7år!!!![]()
Syns vi får arveklær hele tidenHihihi her er også MYE klær![]()
![]()
Høres ut som en sånn høvelig vanlig dag her her ogDa såHer var det full fres
Først foreldresamtale (snuppa var med
), så hente i barnehagen, innom på butikken for vi glemte å kjøpe frukt i helgen
Så hente på skolen fordi han ikke ville være med etter foreldresamtalen (de var i gymsalen og hadde det veldig gøy og vi går forbi på vei tilbake fra bhg også så da var det greit)
Så lekser, middag, barnetv ooooog ro i heimen![]()
Ja da er dere veldig heldigeSyns vi får arveklær hele tidenveldig kjekt da
![]()
Mm, er gjerne litt hektisk på den tiden. Hva går han på?Høres ut som en sånn høvelig vanlig dag her her ogmen i går var rolig. Nå er vi ferdig meed lekser og middag og storebror skal straks på trening