Skravletråd

Min spiser ofte døgnet rundt og hver 2-3 time på natt. Noen ganger kan det gå lengre tid i mellom, men det er bare av og til. Har hun sovet gjennom natta før?

Vi har ganske lenge nå hatt fine netter fra 21-22 til 08-09 ca. Da har hun ammet 1-2 ganger, av og til 3.
I helga sov hun fra 20.30 til 04 fått mat og sovet til 09.. Men siden søndag har vi holdt på sånn.. Mat 20, 23,01,03,05,07,09..

Så bra hun ble i bedre form :) håper du og lillesøster får en avslappende og fin dag :)
Takk i lige måde :) ! Ja, men hun har hostet i hele natt så vurderer legen... hostesaft eller noe så hun får sove bedre. Vekker jo meg og. Men hun var blid og fornøyd heldigvis :D

Nå er det en baby som vil ha mat og oppmerksomhet, så får trå til :)

Det kan være at hun bør spise mer på dagen og mindre på natta, om du skjønner. Hun har snudd det.
Skal være fornøyd på natta og heller spise oftere om dagen :)

Hvis hun veier over 7 kg vil jeg tro melken gir henne mer enn nok næring hehe.

Ja, får prøve å legge henne til oftere på dagen i dag å se om det kan hjelpe...

Du hadde 339 i feb. Med litt innsats, så skal 600 (og da egentlig 800) være oppnåelig ;)

Synes nesten det å starte så mange tråder blir verre
er ikke mange trådene i grunn.

Bare starte noe random det:P

Hva er dine planer for uken.
Favorittleken til ditt barn.
Favorittfilm,tv serie etc.
Flere leketråder.
Hvordan ser livet ditt ut om 10år...

hehe:P

Vesla var urolig i hele natt, og mente det var morgen kl 04. Tror hun lå halvvåken i 2-3 t og jeg ga smokk og ga smokk. Til slutt var det tid for mat. Hadde både henne og storesøster alene i går på dagen og det var et slit... Dratt i begge retninger hele dagen. Kjenner jeg ikke har energi til det idag, men vet ikke om storesøster er i form til barnehagen. Spiste nesten ingenting i går, fikk lurt i henne godteri da... Får se hvordan formen er ja. Har ikke stått opp enda, når hun endelig sover om morgenen så vekker jeg henne ikke :p lillesøster derimot vil stå opp!
Hadde dessuten et forferdelig mareritt i natt. Henger i det og!
Huff så ille da:(
Hvordan går det nå?

Planer for dagen da?

Jeg skal bake minni mouse kake . Ellers blir det ut på en lengre trilletur.
Vaskehjelpen kommer også.
Må få oversikt over duker og hva pynt jeg mangler til dåp.

Her laver det ned, er det mulig altså!! Jeg er ferdig med snø har jeg sagt :P
Villt med snø.. Måtte ut og måke, fikk ikke annet for vi kjørte, men han sov heldigvis i bilen. Ammerom på sandvika storsenter ftw :P

Vi har ganske lenge nå hatt fine netter fra 21-22 til 08-09 ca. Da har hun ammet 1-2 ganger, av og til 3.
I helga sov hun fra 20.30 til 04 fått mat og sovet til 09.. Men siden søndag har vi holdt på sånn.. Mat 20, 23,01,03,05,07,09..
Ikke så erfaren med dette jeg da, men kan vel være økedøgn, utviklingstrinn eller ar hun trenger mer mat :) kanskje høre med HS? Og veie for å sjekke om hun går opp som vanlig?

Takk i lige måde :) ! Ja, men hun har hostet i hele natt så vurderer legen... hostesaft eller noe så hun får sove bedre. Vekker jo meg og. Men hun var blid og fornøyd heldigvis :D

Nå er det en baby som vil ha mat og oppmerksomhet, så får trå til :)
Så lenge hun er fornøyd, så går det vel bra :) fungerer egentlig hostesaft?

Hihi, må bli tvillinger neste gang da :p blir nok en flaske på oss tre og så får min bror og nevø de to siste :D
Ikke dumt. Blir nok de glade også hihi:D:D

Her er vi 5 så hadde passet. ;)
Nå er det ny ordning med bonus også, skal ha 50/50 omsorg nå.Blir spennende!

Så lenge hun er fornøyd, så går det vel bra :) fungerer egentlig hostesaft?
Aner ikke, har aldri forsøkt hostesaft :p ! Tenker jeg setter inn litt vann til henne og sier at hun kan drikke hvis hun hoster. Spørs om hun skjønner det da.

Ja, hun var fornøyd. Hadde vår daglige krangel om at hun skal i barnehagen (vil ikke), men når hun først kommer dit virker hun glad :)

Back
Topp