Skravletråd

De har lagt til en ekstra challenge for noen av premiene :)
15 tror jeg var for vesken - de hakket over (med 600) må man ha startet 10. Men kunne visst være hvor som helst på forumet da :)

a vel ha en post-it og krysse av hvis jeg skal klare å huske dette :O
Får lese litt på de senere :D er jo ikke sikkert jeg klarer å skravle nok uansett :P

Får lese litt på de senere :D er jo ikke sikkert jeg klarer å skravle nok uansett :P
Du hadde 339 i feb. Med litt innsats, så skal 600 (og da egentlig 800) være oppnåelig ;)

Synes nesten det å starte så mange tråder blir verre

Ajaj, ja så det akkurat. Har visst lagt det til i etterkant. Morsomt :P

Men ikke alltid like enkelt å holde oversikt over :/
Nei hvordan skal jeg vite hvor mange jeg har laget :P og vet ikke hva jeg skal skrive.. Hehe

Å hallo! Viking lotto det da?
Jupp. Mener det var det de sa på TVen tidligere i alle fall.

Tenkte jeg skulle spille en rekke. Ikke at jeg tror at vi vinner med det, men kan jo hvertfall ikke vinne om vi ikke spiller :P

Vesla var urolig i hele natt, og mente det var morgen kl 04. Tror hun lå halvvåken i 2-3 t og jeg ga smokk og ga smokk. Til slutt var det tid for mat. Hadde både henne og storesøster alene i går på dagen og det var et slit... Dratt i begge retninger hele dagen. Kjenner jeg ikke har energi til det idag, men vet ikke om storesøster er i form til barnehagen. Spiste nesten ingenting i går, fikk lurt i henne godteri da... Får se hvordan formen er ja. Har ikke stått opp enda, når hun endelig sover om morgenen så vekker jeg henne ikke :p lillesøster derimot vil stå opp!

Hadde dessuten et forferdelig mareritt i natt. Henger i det og!

Så bra :D karneval er gøy! Den ene barnehagen vi har søkt har slutta med karneval fordi alle jentene kom i ferdigkjøpte prinsessekjoler og alle guttene kom i ferdigkjøpte superheltdrakter :/

Skjønner at de gjerne vil man skal lage noe, men syns det var litt strengt å slutte helt med det pga det? I bhg til lillegutt lager de kostyme i barnehagen, vi skulle bare ta med en tskjorte eller skjorte som de fikk lov å klippe i også skulle de skal være indianere :) Syns det var en fin ordning :) Men jeg syns det må være helt greit å kjøpe drakt og jeg da?!

Jeg hadde en mann som var på jobb, en gutt som var borte på besøk og en baby på puppen :p så her i huset var det veldig rolig :p
Da så :D Her var det full fres :P Først foreldresamtale (snuppa var med :P), så hente i barnehagen, innom på butikken for vi glemte å kjøpe frukt i helgen :o Så hente på skolen fordi han ikke ville være med etter foreldresamtalen (de var i gymsalen og hadde det veldig gøy og vi går forbi på vei tilbake fra bhg også så da var det greit)
Så lekser, middag, barnetv ooooog ro i heimen :P

Back
Topp