Skravletråd

Her laver det ned, er det mulig altså!! Jeg er ferdig med snø har jeg sagt :P

Vesla var urolig i hele natt, og mente det var morgen kl 04. Tror hun lå halvvåken i 2-3 t og jeg ga smokk og ga smokk. Til slutt var det tid for mat. Hadde både henne og storesøster alene i går på dagen og det var et slit... Dratt i begge retninger hele dagen. Kjenner jeg ikke har energi til det idag, men vet ikke om storesøster er i form til barnehagen. Spiste nesten ingenting i går, fikk lurt i henne godteri da... Får se hvordan formen er ja. Har ikke stått opp enda, når hun endelig sover om morgenen så vekker jeg henne ikke :p lillesøster derimot vil stå opp!

Uff det hørtes slitsomt ut!! Håper dagen blir rolig :)

Om 2 dager er snuppa mi 4 mnd, hvor ble den tiden av...??

Uff det hørtes slitsomt ut!! Håper dagen blir rolig :)
Storesøster spiste heldigvis frokost, så fikk sendt avgårde. Virket i god form. Løp rett inn på avdelingen og satte igang med å leke.

Jeg håper også på en rolig dag :p Hvordan blir dagen din?

Storesøster spiste heldigvis frokost, så fikk sendt avgårde. Virket i god form. Løp rett inn på avdelingen og satte igang med å leke.

Så bra :) Ingen planer, prøver å slappe av litt sånn på dagen for ettermiddagene er alltid hektiske og i tillegg sover vi dårlig zzz.. :) :)

Flere med natturolige babyer? De siste nettene har hun hatt våknet og vil ha mat ca hver 2 time fra kl 20... Hele natten holder vi på sånn..
Lurer på å gi ei flaske nan eller bare begynne med grøt. Tar jo litt tid med tilvenning på grøt og da ..

Noen tips, råd eller erfaringer?

Så bra :) Ingen planer, prøver å slappe av litt sånn på dagen for ettermiddagene er alltid hektiske og i tillegg sover vi dårlig zzz.. :) :)
Lurt det! Lade opp litt.. Jeg sliter med stress, hjernen min våkner alt for lett selvom kroppen er trøtt om du skjønner. Så hvis noen vekker meg midt på natta sliter jeg med å sove. Og klarer sjeldent å sove på dagtid, bare hvis jeg er utmattet.

Flere med natturolige babyer? De siste nettene har hun hatt våknet og vil ha mat ca hver 2 time fra kl 20... Hele natten holder vi på sånn..
Lurer på å gi ei flaske nan eller bare begynne med grøt. Tar jo litt tid med tilvenning på grøt og da ..

Høres ut som økedøgn, eller at hun trenger mer mat :)

Skjønner at de gjerne vil man skal lage noe, men syns det var litt strengt å slutte helt med det pga det? I bhg til lillegutt lager de kostyme i barnehagen, vi skulle bare ta med en tskjorte eller skjorte som de fikk lov å klippe i også skulle de skal være indianere :) Syns det var en fin ordning :) Men jeg syns det må være helt greit å kjøpe drakt og jeg da?!
De skulle visst ha et alternativ, men vet ikke hva. Synes det er litt dumt jeg :( karneval er jo bare morsomt :D men det var bestemt sammen med fau, så det er sikkert greit for de fleste foreldre :)

Så bra hun ble i bedre form :) håper du og lillesøster får en avslappende og fin dag :)

Min spiser ofte døgnet rundt og hver 2-3 time på natt. Noen ganger kan det gå lengre tid i mellom, men det er bare av og til. Har hun sovet gjennom natta før?

Men hun virker forsåvidt fornøyd på dagtid.. Tenker ift økedøgn. Men ja, hun er jo ei stor jente på godt over 7 kg .. Kanskje det må til med litt tyngre skyts..
Det kan være at hun bør spise mer på dagen og mindre på natta, om du skjønner. Hun har snudd det.
Skal være fornøyd på natta og heller spise oftere om dagen :)

Hvis hun veier over 7 kg vil jeg tro melken gir henne mer enn nok næring hehe.

Back
Topp