Skravletråd

Er for så vidt ikke dumt det, men får det ikke til å gå opp økonomisk hvis jeg ikke kommer meg tilbake på jobb.. Så må nesten ha dagmamma på lur dersom vi ikke får plass
Vi har mine foreldre som kan ha han :) veldig heldige :) og både sambo og jeg har 3 uker ferie igjen, så da tar vi begge feriedag en dag i uka i 15 uker (mandag og fredag).

:D hvilke vogner har du?
Jo også har vi sykkelvogn som mannen bruker når han leverer på morgenen, bare triller den nå som det er litt glatt men gleder meg til snuppa blir stor nok så kan vi suse til barnehagen med den bakpå sykkelen :D er plass til to :)

Vi har mine foreldre som kan ha han :) veldig heldige :) og både sambo og jeg har 3 uker ferie igjen, så da tar vi begge feriedag en dag i uka i 15 uker (mandag og fredag).
Så greit! Dere er heldige sånn sett

Pappa er pensjonist, men han pleier å holde seg i Frankrike når det begynner å bli kaldt. Mamma jobber fremdeles og svigermor bor for langt unna :P

Tfk twinner twist, det er søskenvogna
Tfk joggster twist som vi skal bruke i dag har to bager til den, vanlig hardbag og multi-x der de kan sitte litt opp med seler etterhvert
Emmaljunga scooter som lillegutt har i barnehagen :)

Hvilken har dere?
Emnaljunga edge duo :) var jo så sikker på å få en stor unge, så tok den vogna med størst bag.. Og så kommer denne lille fisen :P og ville ikke ha 4 faste hjul (men mulighet for å låse) og sportsdel som kan brukes begge veier :) fornøyd til nå, men får vi en til på vår/sommer blir det en lettere og "kulere" vogn :P

Har kjøpt en i 80 før og tok 86 nå.. Blir antagelig litt stor, men da har vi ihvertfall hvis han skulle strekke seg veldig og vinteren blir lang ;)
Hm ja poeng.. Hun her er jo ganske stor nå, men ikke sikkert hun er det når hun er 1 år da. Håper 80 passer.. har ikke 86, men har to i 92 :P

Emnaljunga edge duo :) var jo så sikker på å få en stor unge, så tok den vogna med størst bag.. Og så kommer denne lille fisen :p og ville ikke ha 4 faste hjul (men mulighet for å låse) og sportsdel som kan brukes begge veier :) fornøyd til nå, men får vi en til på vår/sommer blir det en lettere og "kulere" vogn :p

Hehe :) Veldig fornøyd med Tfk :D scooteren og da, men det er bare sportsvogn :)
på joggster twist er sportsdelen fra deg, men når man har multi x bagen kan barnet sitte opp mot deg også.
For meg er det viktig at vogna er lett :D Men stødig!

Typisk at hun sovna (på meg) nå da siden vi må gå kl 1 og jeg ikke har gjort meg ferdig :P

Vært ute å trilla i en time. Satt vogna fra meg utafor huset. Og så våkner hun FØR jeg får låst opp døra. Happens every time :D lurer på når det blir bedre. Føler jeg fortsatt ikke får gjort noe. Nå sover hun på meg og jeg sitter pal i sofaen.

Back
Topp