Vi satte også 1.10..Satte opp fra 01.10, men skrev at vi var fleksible på oppstartsdato ved behov.
Dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi satte også 1.10..Satte opp fra 01.10, men skrev at vi var fleksible på oppstartsdato ved behov.
Dere da?
Så trøtt og grinete, men sove? Nei, takkMin er også sånn - han sover enten på meg eller hvis vi triller. Ellers er det little mr. attention!
Får ikke betalt regninger en gangHoho høres kjent ut![]()
TakkHeh ja det vil jeg vel troLykke til
![]()
Det var leitFår ikke betalt regninger en gang![]()
Akkurat sånn jaSå trøtt og grinete, men sove? Nei, takk![]()
Reima hadde 50 %, så det ble en fleecedress i str 68 til våren nå og en lue og vinterdress til neste vinterHva var det i den da?
Ville egentlig ha fra 1.1.17, men det fikk vi ikke skrive inn :/ så da ble det 15.12 istedet. Skulle det bli plass, så tror jeg vi venter til over nyttår med å ta den i brukSatte opp fra 01.10, men skrev at vi var fleksible på oppstartsdato ved behov.
Dere da?
NaaamJasommerkoteletter.. hamburger.. oi oi
![]()
Hoho ut med vanlig vogn i dag! husker ikke sist, bruker jo bare søskenvogna![]()
Hehe, jaDet var leitDa får noen andre ta de
![]()
Er for så vidt ikke dumt det, men får det ikke til å gå opp økonomisk hvis jeg ikke kommer meg tilbake på jobb.. Så må nesten ha dagmamma på lur dersom vi ikke får plassVille egentlig ha fra 1.1.17, men det fikk vi ikke skrive inn :/ så da ble det 15.12 istedet. Skulle det bli plass, så tror jeg vi venter til over nyttår med å ta den i bruk![]()
Akkurat sånn ja![]()
Og sånn er det nå og...
Det er den nok vet du! Tok du 80? Det gjorde vi..Reima hadde 50 %, så det ble en fleecedress i str 68 til våren nå og en lue og vinterdress til neste vintertar en sjanse ift størrelser, men venter med å ta av lappene, så får jeg bare selge hvis det blir feil
regner med rematec + er lettsolgt
![]()
Naaamog spareribs og oste/bacon pølse
![]()
Ajajaj! Nå må det gode været komme seg på plass! vår og sommer, pleaseJasommerkoteletter.. hamburger.. oi oi
![]()
oh ja! nå ble jeg sultenNaaamog spareribs og oste/bacon pølse
![]()
hvilke vogner har du?