Skravletråd

Jeg får seriøst ikke gjort noe på dagtid.. Lille sover nesten ingenting :/ gikk tur isted (30 min). Han sover tungt og godt og setter fra meg vogna på verandaen og 6 min senere våkner han :/ akkurat rukket å lage en kopp kaffe :P

Jeg får seriøst ikke gjort noe på dagtid.. Lille sover nesten ingenting :/ gikk tur isted (30 min). Han sover tungt og godt og setter fra meg vogna på verandaen og 6 min senere våkner han :/ akkurat rukket å lage en kopp kaffe :P
Min er også sånn - han sover enten på meg eller hvis vi triller. Ellers er det little mr. attention!

Jeg får seriøst ikke gjort noe på dagtid.. Lille sover nesten ingenting :/ gikk tur isted (30 min). Han sover tungt og godt og setter fra meg vogna på verandaen og 6 min senere våkner han :/ akkurat rukket å lage en kopp kaffe :p
Hoho høres kjent ut :P

Ja,men kjekke ting som skjer da:D
Det klarer vi:D

Hehe tjaa..aldri?:p
Sjelden O.J. sover natten gjennom.
Har skjedd til sammen 3 ganger ;)
I natt våknet han 4 og skulle i følge han selv ned å se på chuck på netflix:eek::p
Ajajaj! Liten morgenfugl han da :O
Hadde blitt lettere sprø i lengden :P

Hehe joa skjønner den
Hadde det vært opp til meg hadde nok pasta, pizza, lasagne og pannekaker vært på rotasjon :P

Så sånn sett er det greit at han passer på å lure inn andre ting og sunnere alternativ ;)

Hadde det vært opp til meg hadde nok pasta, pizza, lasagne og pannekaker vært på rotasjon :p

Så sånn sett er det greit at han passer på å lure inn andre ting og sunnere alternativ ;)

hehe kanskje det :) farlig godt da :D

Back
Topp