Skravletråd

Må kose dere på babysvømming :) Har ikke så mye planer, men må på ett møte etterpå :)
Greit med litt løse planer da :)

Denne uken har jeg bestemt meg for å slappe litt av, ikke bare rase rundt. Eneste annet enn babysvømming er limsekontroll

Nam :D Hjemmelaget eller ferdig? Vi hadde bare pølser i lompe i går, måtte ha noe veldig raskt for det var foreldremøte og fotball. I dag vet jeg ikke helt.. hm hm hm
Er frossen :/ er mest for at det skal gå raskt og enkelt. Men laget stor salat til for syns skyld :P

Ja takk syns de var veldig søte :) Ellers er sånne "sokkesko" veldig gode også syns jeg :) Lurer på å kjøpe noen litt mer jentete enn de vi har med lynet mc queen hehe :P
Hehe, med to storebrødre kan det jo være hun vil ha lynet mc queen hun også :P

Ja! Har dere? Oi nå kom jeg på at jeg skulle vurdere om jeg skulle endre på søknaden, da slapp jeg det :P
Ja :) kommer nok til å få avslag pga fødselsdato, men satser på plass etterhvert :) er ikke noe stress, mine foreldre er pensjonister og kan ha han noen dager i uka + jeg tar ferie og perm uten lønn et par dager i uka så berger vi en stund ihvertfall :P

Ja :) kommer nok til å få avslag pga fødselsdato, men satser på plass etterhvert :) er ikke noe stress, mine foreldre er pensjonister og kan ha han noen dager i uka + jeg tar ferie og perm uten lønn et par dager i uka så berger vi en stund ihvertfall :p

Så kjekt da! Her har vi vel egentlig ingen som kan passe.. Besteforeldrene er i jobb. Unntatt pappaen min men han bor for langt unna. Håper veldig at vi får plass, blir vanskelig ellers :P men ordner seg jo alltid på et vis

Ja, er ikke det. Men er litt kjedelig at ukespizzaen ikke er hjemmelaget når det egentlig ikke tar så veldig mye lenger tid. Bare manglende motivasjon :O
Hadde greid pizza to dager i uken jeg altså :P

Jupp. Gjorde det i desember, sjekket på nettet sist uke at det var i orden. Står på venteliste pt , så får vi se hva som skjer
Oi, så lenge siden! Gjorde det nå før fristen vi :P eller, fristen for de som har rett på plass. Det har ikke lille :/

Back
Topp