Greit med litt løse planer daMå kose dere på babysvømmingHar ikke så mye planer, men må på ett møte etterpå
![]()
Denne uken har jeg bestemt meg for å slappe litt av, ikke bare rase rundt. Eneste annet enn babysvømming er limsekontroll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit med litt løse planer daMå kose dere på babysvømmingHar ikke så mye planer, men må på ett møte etterpå
![]()
Vet ikke. Tamara har bare skrevet i løpet av dagen.mm når er det ca?
Er frossen :/ er mest for at det skal gå raskt og enkelt. Men laget stor salat til for syns skyldNamHjemmelaget eller ferdig? Vi hadde bare pølser i lompe i går, måtte ha noe veldig raskt for det var foreldremøte og fotball. I dag vet jeg ikke helt.. hm hm hm
Ligger an til en travel måned, maoTakk for det og lige måde
Passer meg bra med både dåp,besøker og reise
Så deilig med en god natt![]()
Skal ikke være enkelt.. Når roet det seg da?Funka ikke her sist![]()
Hehe, med to storebrødre kan det jo være hun vil ha lynet mc queen hun ogsåJa takk syns de var veldig søteEllers er sånne "sokkesko" veldig gode også syns jeg
Lurer på å kjøpe noen litt mer jentete enn de vi har med lynet mc queen hehe
![]()
JaJa! Har dere? Oi nå kom jeg på at jeg skulle vurdere om jeg skulle endre på søknaden, da slapp jeg det![]()
Hva skulle du evt endre?Ja! Har dere? Oi nå kom jeg på at jeg skulle vurdere om jeg skulle endre på søknaden, da slapp jeg det![]()
Hehe det er godt det også da!Er frossen :/ er mest for at det skal gå raskt og enkelt. Men laget stor salat til for syns skyld![]()
OppstartsdatoHva skulle du evt endre?
Ligger an til en travel måned, mao
Men 800 skal vi klare![]()
Hehe tjaa..aldri?Skal ikke være enkelt.. Når roet det seg da?
Ja, er ikke det. Men er litt kjedelig at ukespizzaen ikke er hjemmelaget når det egentlig ikke tar så veldig mye lenger tid. Bare manglende motivasjon :OHehe det er godt det også da!![]()
Jakommer nok til å få avslag pga fødselsdato, men satser på plass etterhvert
er ikke noe stress, mine foreldre er pensjonister og kan ha han noen dager i uka + jeg tar ferie og perm uten lønn et par dager i uka så berger vi en stund ihvertfall
![]()
Greit med litt løse planer da
Denne uken har jeg bestemt meg for å slappe litt av, ikke bare rase rundt. Eneste annet enn babysvømming er limsekontroll
Hehe joda, sant detHehe, med to storebrødre kan det jo være hun vil ha lynet mc queen hun også![]()
Ups, såpass jaNei, var ikke noen stor endring sist, nå blir han minste 2 år om 2 mnd og han sover fremdeles ikke så braOppe før fuglene fiser
![]()
Ååååå jeg vil på hytta jeg.... hehe...
Hadde greid pizza to dager i uken jeg altsåJa, er ikke det. Men er litt kjedelig at ukespizzaen ikke er hjemmelaget når det egentlig ikke tar så veldig mye lenger tid. Bare manglende motivasjon :O
Oi, så lenge siden! Gjorde det nå før fristen viJupp. Gjorde det i desember, sjekket på nettet sist uke at det var i orden. Står på venteliste pt , så får vi se hva som skjer
Naprapat kl halv toPlaner i dag?
Ikke bestemt. Kanskje seifilet?og.. hva er det til middag? Verdens mest stilte spørsmål