Naprapat kl halv tolille skal være hos bestemor og bestefar
![]()
Det blir sikkert koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Naprapat kl halv tolille skal være hos bestemor og bestefar
![]()
Spennende!Vet ikke. Tamara har bare skrevet i løpet av dagen.
hm ja er jo godt detIkke bestemt. Kanskje seifilet?
Koselig til besteforeldre, vondt til naprapatenDet blir sikkert koselig![]()
Lett! Men mannen ønsker litt mer variasjonHadde greid pizza to dager i uken jeg altså![]()
Har jo ikke d et vi heller - men krysser fingrene fordetOi, så lenge siden! Gjorde det nå før fristen vieller, fristen for de som har rett på plass. Det har ikke lille :/
Min er også sånn - han sover enten på meg eller hvis vi triller. Ellers er det little mr. attention!Jeg får seriøst ikke gjort noe på dagtid.. Lille sover nesten ingenting :/ gikk tur isted (30 min). Han sover tungt og godt og setter fra meg vogna på verandaen og 6 min senere våkner han :/ akkurat rukket å lage en kopp kaffe![]()
Hoho høres kjent utJeg får seriøst ikke gjort noe på dagtid.. Lille sover nesten ingenting :/ gikk tur isted (30 min). Han sover tungt og godt og setter fra meg vogna på verandaen og 6 min senere våkner han :/ akkurat rukket å lage en kopp kaffe![]()
Koselig til besteforeldre, vondt til naprapaten![]()
Hva var det i den da?Henta pakke fra barnihagen i dag![]()
Ajajaj! Liten morgenfugl han da :OJa,men kjekke ting som skjer da
Det klarer vi
Hehe tjaa..aldri?
Sjelden O.J. sover natten gjennom.
Har skjedd til sammen 3 ganger
I natt våknet han 4 og skulle i følge han selv ned å se på chuck på netflix![]()
Lett! Men mannen ønsker litt mer variasjon![]()
Hadde det vært opp til meg hadde nok pasta, pizza, lasagne og pannekaker vært på rotasjonHehe joa skjønner den
Hadde det vært opp til meg hadde nok pasta, pizza, lasagne og pannekaker vært på rotasjon
Så sånn sett er det greit at han passer på å lure inn andre ting og sunnere alternativ![]()
Vi ogsåHar jo ikke d et vi heller - men krysser fingrene fordet![]()
Haha, ikke sant.hehe kanskje detfarlig godt da
![]()
Satte opp fra 01.10, men skrev at vi var fleksible på oppstartsdato ved behov.Vi ogsåfra hvilken dato søkte du?
JaHaha, ikke sant.
Blir farlig til sommeren når vi kan grille i tillegg![]()