Skravletråd

finner ikke lusekammen?? Skulle tatt bort litt skurv..

Hoho ut med vanlig vogn i dag! husker ikke sist, bruker jo bare søskenvogna :P

Hva var det i den da?
Reima hadde 50 %, så det ble en fleecedress i str 68 til våren nå og en lue og vinterdress til neste vinter :D tar en sjanse ift størrelser, men venter med å ta av lappene, så får jeg bare selge hvis det blir feil :P regner med rematec + er lettsolgt ;)

Satte opp fra 01.10, men skrev at vi var fleksible på oppstartsdato ved behov.

Dere da?
Ville egentlig ha fra 1.1.17, men det fikk vi ikke skrive inn :/ så da ble det 15.12 istedet. Skulle det bli plass, så tror jeg vi venter til over nyttår med å ta den i bruk :)

Ville egentlig ha fra 1.1.17, men det fikk vi ikke skrive inn :/ så da ble det 15.12 istedet. Skulle det bli plass, så tror jeg vi venter til over nyttår med å ta den i bruk :)
Er for så vidt ikke dumt det, men får det ikke til å gå opp økonomisk hvis jeg ikke kommer meg tilbake på jobb.. Så må nesten ha dagmamma på lur dersom vi ikke får plass

Reima hadde 50 %, så det ble en fleecedress i str 68 til våren nå og en lue og vinterdress til neste vinter :D tar en sjanse ift størrelser, men venter med å ta av lappene, så får jeg bare selge hvis det blir feil :p regner med rematec + er lettsolgt ;)
Det er den nok vet du! Tok du 80? Det gjorde vi..

:D hvilke vogner har du?

Tfk twinner twist, det er søskenvogna
Tfk joggster twist som vi skal bruke i dag har to bager til den, vanlig hardbag og multi-x der de kan sitte litt opp med seler etterhvert
Emmaljunga scooter som lillegutt har i barnehagen :)

Hvilken har dere?

Back
Topp