Skravletråd

Ja, tar tanke. Men er jo ikke helt ennå da :)

Synes tanken om å starte opp jobben igjen et ganske rar og. Gleder meg jo litt, men dagen virker så veldig lang..

Neida, heldigvis en god stund til :) Ja sant, blir rart å være borte fra de så lenge!

og.. hva er det til middag? Verdens mest stilte spørsmål

Der våknet bolla :)

Planen er først og fremst en dusj! Så kanskje gå tur for babysvømming i ettermiddag.

Dere da?

Må kose dere på babysvømming :) Har ikke så mye planer, men må på ett møte etterpå :)

Pizza! Blitt fast på tirsdager etter babysvømming :p

Nam :D Hjemmelaget eller ferdig? Vi hadde bare pølser i lompe i går, måtte ha noe veldig raskt for det var foreldremøte og fotball. I dag vet jeg ikke helt.. hm hm hm

God morgen og velkommen til Mars alle sammen! Endelig en måned med litt krav - 800 er ikke det høyeste vi går sett, men ingen av oss nådde det i februar (nærmest var Fride med 758 :p)

Bør være overkommelig, hvis vi bare bestemmer oss for det :p

Har for øvrig hatt en fantastisk natt- han sovnet med oss halv tolv og sov til nå uten matpause!! 6 herlige timer med søvn etter et par uker med maks 4 i strekk :D våknet faktisk flere ganger og lurte på om han fremdeles var her :p

Skal sove litt videre straks, håpet dere sover godt!

Takk for det og lige måde:D
Passer meg bra med både dåp,besøker og reise:p
Så deilig med en god natt:D

Ellers har jeg fått ferdig noen strikkeprosjekter...
et enkelt sjal.-gave
Hansker-gave
og votter til snuppa

O.J. var feberfri i hele går, så han er i barnehagen i dag...så han storkoser seg nok med karneval,disko og pølser:D
De hadde rotet med apekostymen, når jeg kom ut for å hente hadde de lagt av str 80:eek::eek:og hadde ikke andre str...så han er dinosaur i dag heller:p:D

Svømming og shopping. der da?

innbakte kjøttboller i dag med pestospagetti og salat. Det skulle vi egentlig ha i går,men vips kom svigers opp her og lagde god fiskemiddag i går:):)Så da blir det litt justering på menyen

Møte på skolen :)

Var de de med egg inni? Det så spennende ut :)

Ellers har jeg fått ferdig noen strikkeprosjekter...
et enkelt sjal.-gave
Hansker-gave
og votter til snuppa

O.J. var feberfri i hele går, så han er i barnehagen i dag...så han storkoser seg nok med karneval,disko og pølser:D
De hadde rotet med apekostymen, når jeg kom ut for å hente hadde de lagt av str 80:eek::eek:og hadde ikke andre str...så han er dinosaur i dag heller:p:D

Så bra han rakk å få være med på karneval :D
Sikkert en veldig søt dinosaur :)

Strikke ja.. hm jeg har lyst å lage ullsokker, så søker litt på nett etter oppskrift men vet ikke helt hva som er en grei oppskrift :P

Så bra han rakk å få være med på karneval :D
Sikkert en veldig søt dinosaur :)

Strikke ja.. hm jeg har lyst å lage ullsokker, så søker litt på nett etter oppskrift men vet ikke helt hva som er en grei oppskrift :p
Ja, han var overlykkelig i morges når han gikk ut døra :DI går lærte jeg han dinosaurbrøl :hilarious:

Back
Topp