Skravletråd

ahh det har jeg lurt på også!! Hører jo om en del som sover bedre når de får grøt....
Har også lest det, men er visst ingen systematikk i det. Går jo ann å håpe da ;)

For min del er det mest det å finne ut hva han liker /ikke minst og se reaksjonen på ny mat :P

God morgen! Oi se der ja, 800 burde jo gå :D
Wow så deilig med så mye god søvn :D
Frøkna mi sov tre kvarter i egen seng! Hehe! Jeg må nesten le, men syns hun var flink jeg! Det er jo bedre enn ingenting som det har vært de siste tre ukene :P :D
Flink snuppe ja :D :D bedre enn ingenting ;)

Bestilte disse jeg.. Tenkte som innesko i barnehagen :) Men får se om de sitter godt på foten da :) Søte var de i alle fall!

s-l500.jpg

Har også lest det, men er visst ingen systematikk i det. Går jo ann å håpe da ;)

For min del er det mest det å finne ut hva han liker /ikke minst og se reaksjonen på ny mat :p

Hehe ja ikke sant.. Hadde store forhåpninger da lillegutt begynte med fast føde, men han brukte såååå lang tid på å skjønne greia med mat. Bare en ts i flere mnd :P

Har du tenkt å lage selv? eller mannen kanskje? Laget alt til lillegutt selv, syns det var gøy :D

Ååå, søte <3 hører det er skinntøfler de fleste barnehager anbefaler :)

Ja takk syns de var veldig søte :) Ellers er sånne "sokkesko" veldig gode også syns jeg :) Lurer på å kjøpe noen litt mer jentete enn de vi har med lynet mc queen hehe :P

Hehe ja ikke sant.. Hadde store forhåpninger da lillegutt begynte med fast føde, men han brukte såååå lang tid på å skjønne greia med mat. Bare en ts i flere mnd :P

Har du tenkt å lage selv? eller mannen kanskje? Laget alt til lillegutt selv, syns det var gøy :D
Planen er å lage selv ja - mannen gleder seg veldig og har laget lister på hva som skal prøves :P

Fikk også mange en oppskriftsbok for babyer som jeg gleder meg til å prøve ut :)

Hihi, søte gutten som det. Nevøen min var helt lik, ordentlig puppegutt

Jeg tør ikke håpe på det :p men har merket at han sover mer når vi er på hytta. Merkelig :O

Nei, var ikke noen stor endring sist, nå blir han minste 2 år om 2 mnd og han sover fremdeles ikke så bra :P Oppe før fuglene fiser :D
Ååååå jeg vil på hytta jeg.... hehe...

Planen er å lage selv ja - mannen gleder seg veldig og har laget lister på hva som skal prøves :p

Fikk også mange en oppskriftsbok for babyer som jeg gleder meg til å prøve ut :)

Hihi, søte gutten som det. Nevøen min var helt lik, ordentlig puppegutt

Det blir spennende! Lillegutt ble etterhvert veldig glad i søtpotet :D ellers er visst banan blandet med avocado bra for god nattesøvn har jeg lest, ikke prøvd da :) :)

Jupp. Gjorde det i desember, sjekket på nettet sist uke at det var i orden. Står på venteliste pt , så får vi se hva som skjer
Ohh spennende.. Rart å tenke på barnehage, de er jo så små ennå :) Men vi har også søkt altså :)

Det blir spennende! Lillegutt ble etterhvert veldig glad i søtpotet :D ellers er visst banan blandet med avocado bra for god nattesøvn har jeg lest, ikke prøvd da :) :)
Høres godt ut det da :P
Må passe på at det blir 'mate baby' og ikke bare mate mamma :O

Ohh spennende.. Rart å tenke på barnehage, de er jo så små ennå :) Men vi har også søkt altså :)
Ja, tar tanke. Men er jo ikke helt ennå da :)

Synes tanken om å starte opp jobben igjen et ganske rar og. Gleder meg jo litt, men dagen virker så veldig lang..

Back
Topp