Ja, tar tanke. Men er jo ikke helt ennå da
Synes tanken om å starte opp jobben igjen et ganske rar og. Gleder meg jo litt, men dagen virker så veldig lang..
Neida, heldigvis en god stund til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tar tanke. Men er jo ikke helt ennå da
Synes tanken om å starte opp jobben igjen et ganske rar og. Gleder meg jo litt, men dagen virker så veldig lang..
Der våknet bollaPlaner i dag?
Pizza! Blitt fast på tirsdager etter babysvømmingog.. hva er det til middag? Verdens mest stilte spørsmål
Der våknet bolla
Planen er først og fremst en dusj! Så kanskje gå tur for babysvømming i ettermiddag.
Dere da?
Pizza! Blitt fast på tirsdager etter babysvømming![]()
God morgen og velkommen til Mars alle sammen! Endelig en måned med litt krav - 800 er ikke det høyeste vi går sett, men ingen av oss nådde det i februar (nærmest var Fride med 758)
Bør være overkommelig, hvis vi bare bestemmer oss for det
Har for øvrig hatt en fantastisk natt- han sovnet med oss halv tolv og sov til nå uten matpause!! 6 herlige timer med søvn etter et par uker med maks 4 i strekkvåknet faktisk flere ganger og lurte på om han fremdeles var her
Skal sove litt videre straks, håpet dere sover godt!
Funka ikke her sistHar også lest det, men er visst ingen systematikk i det. Går jo ann å håpe da
For min del er det mest det å finne ut hva han liker /ikke minst og se reaksjonen på ny mat![]()
yes det har viHar dere søkt barnehageplass?
Planer i dag?
og.. hva er det til middag? Verdens mest stilte spørsmål
Svømming og shopping. der da?
innbakte kjøttboller i dag med pestospagetti og salat. Det skulle vi egentlig ha i går,men vips kom svigers opp her og lagde god fiskemiddag i gårSå da blir det litt justering på menyen
Ellers har jeg fått ferdig noen strikkeprosjekter...
et enkelt sjal.-gave
Hansker-gave
og votter til snuppa
O.J. var feberfri i hele går, så han er i barnehagen i dag...så han storkoser seg nok med karneval,disko og pølser
De hadde rotet med apekostymen, når jeg kom ut for å hente hadde de lagt av str 80og hadde ikke andre str...så han er dinosaur i dag heller
![]()
Det stemmer. Kjempe godtMøte på skolen
Var de de med egg inni? Det så spennende ut![]()
Ja, han var overlykkelig i morges når han gikk ut døraSå bra han rakk å få være med på karneval
Sikkert en veldig søt dinosaur
Strikke ja.. hm jeg har lyst å lage ullsokker, så søker litt på nett etter oppskrift men vet ikke helt hva som er en grei oppskrift![]()

Ja, han var overlykkelig i morges når han gikk ut døraI går lærte jeg han dinosaurbrøl
![]()
Håper barnehagen får knipset noen gode bilder av han i kostyme. Ellers skal jeg nå leke litt fotograf selvHehe herlig![]()
mm når er det ca?Blir spennende med trekning![]()