Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bank i bordet, nå sover han igjenOh det er jo supertherlig!
Hihi, du ble for senHar dere spist? Ellers kan det være jeg kommer på besøk![]()
Ser veeeldig god utVis vedlegget 163500
Kan fu tro at denne fryden er sukker/gluten og laktose-fri! T.o.m sunn (nesten)
Den var god!Ser veeeldig god ut![]()
Hahaha, ja de fleste hunder er vel mer som din - men tror BM'er kanskje er litt ekstra daffe?hahavår ligger IKKE sånn hvis noen ringer på da
her er en ganske heftig velkomstkomite
![]()
Oj, den så deilig utVis vedlegget 163500
Ajaj - hva skjedde?Ikke sjakktrekk å søke MME i hele senga![]()
Var så trøtt i natt, så bommet på flaskaAjaj - hva skjedde?
Oppskrift ?Vis vedlegget 163500
God fredag jaGod morgen og god fredag
Skal inn til bestevenninnen min i dag og spise lunsj med noen andre jenter, inkl Lillesøsteren mindette blir bra!

Hihi, måtte le litt; er akkurat dette som gjorde at jeg sluttet å lage flasker på sengaVar så trøtt i natt, så bommet på flaska!! Helte ut en måleskje med mme rett på lakenet i senga. Orket ikke gjøre noe med det og da jeg våknet neste gang varjeg full av pulver selv...!
Huff ja. Slitsomt. Godt vi har et sted vi kan klage litt.Fy søren. To små barn med løs mage. Jeg sov 1t elns natt til i går, måtte på helsestasjonen, og hadde barna alene til kvelden fordi samboeren min hadde ærend. Sov dårlig i natt også, urolig baby, og urolig 2-åring som våkner om nattaSå er kjempesliten fra før....
Men det verste er at det er magesyke på gang! Toåringen kom til meg og sa at bleia måtte skiftes. Ok! Inn på badet og jadda. Det hadde gått utenfor. Lille lå i vogna si og skravla for seg selv, men hørte at hun begynte å klage og etterhvert skrike. Min morgen i et nøtteskallstress, frustrasjon og alt er galt for alle
Vel, jeg måtte vaske stellebordet og dusje datteren min og det var et voldsomt prosjekt. Så skulle jeg ta meg av lille, og jadda. Hun hadde OGSÅ full bleie der det hadde kommet utenfor. Så måtte vaske henne imens eldste spiste frokost for seg selv og jeg la håndklær på stellebordet i tilfelle... Så... Idag skulle jeg ta det rolig pga slitsom dag i går og slitsomme netter. Men istedet må jeg, midt oppi aløe forberedelsene til dåp, vaske alt av sengetøy, tepper, puter og lammeskinn. Tok meg tid til å skrive dette her dahuff og huff.
Huff, høres veldig slitsomt ut for deg - skal ikke være enkelt det her. Håper de fort blir bedre og at du snart får sovet litt mer! Du har ikke familie/venninne som kunne kommet innom og avlastet deg noen timer?Fy søren. To små barn med løs mage. Jeg sov 1t elns natt til i går, måtte på helsestasjonen, og hadde barna alene til kvelden fordi samboeren min hadde ærend. Sov dårlig i natt også, urolig baby, og urolig 2-åring som våkner om nattaSå er kjempesliten fra før....
Men det verste er at det er magesyke på gang! Toåringen kom til meg og sa at bleia måtte skiftes. Ok! Inn på badet og jadda. Det hadde gått utenfor. Lille lå i vogna si og skravla for seg selv, men hørte at hun begynte å klage og etterhvert skrike. Min morgen i et nøtteskallstress, frustrasjon og alt er galt for alle
![]()
Vel, jeg måtte vaske stellebordet og dusje datteren min og det var et voldsomt prosjekt. Så skulle jeg ta meg av lille, og jadda. Hun hadde OGSÅ full bleie der det hadde kommet utenfor. Så måtte vaske henne imens eldste spiste frokost for seg selv og jeg la håndklær på stellebordet i tilfelle... Så... Idag skulle jeg ta det rolig pga slitsom dag i går og slitsomme netter. Men istedet må jeg, midt oppi aløe forberedelsene til dåp, vaske alt av sengetøy, tepper, puter og lammeskinn. Tok meg tid til å skrive dette her dahuff og huff.
Det er planenGod fredag ja
Kose dere masse![]()
Det er jo genialt hihi.Det er planen
Er så heldig med han her bolla - sover så godt på toget, så. Håper det holder seg til banen også, så kan jeg heller amme når vi kommer frem![]()
Ja, det er litt risikabeltHihi, måtte le litt; er akkurat dette som gjorde at jeg sluttet å lage flasker på senga![]()