Skravletråd

Veldig deilig:) er en veldig spennende og morsom tid nå syntes jg. Skjer noe nytt hver dag. Skjønner ikke helt hvor det ble av den lille babyen min. Hehe
Hehe nei det er sant :) Her er hun snart 4 mnd og tiden har virkelig flydd :o

Ja. Er 15 uker i dag her:o 3.5 mnd. Tiden flyr selv om man er hjemme gitt.

Planer for denne dagen da?
Vi skal på babykafé med barselgruppa :)

Argh. Mangler 1/3 garnnøste maks for å gjøre ferdig en farge jeg hekler med. Fargen holdt akkurat ikke. Og så bestilte jeg da, og da bestillingen var gjennomført kom jeg på at jeg kun hadde bestilt resten av fargene! Ikke den jeg hekler med nå! Så måtte bestille en gang til, kun den fargen jeg driver med nå :p kjipt... for fikk første garnpakke i posten idag (hjemkjøring, hang den på postkassa). Og jeg sitter med masse farger jeg ikke får brukt før jeg får den gule i posten :p surrehue.

Hehe uffda, fort gjort.. Håper resten kommer snart da :) Hva lager du?

God morgen, håper dere har sovet bra :) Her var det greit, fikk 3,5 t sammenhengende den første gangen, så kan vel ikke klage, men ønsker meg tilbake til da hun sov 6-7 timer hehe :P

Det er i alle fall strålende sol her i dag, herlig!! Selv om det er litt kaldt :) Det er vinterferie på skolen, men storebror er på sfo siden mannen jobber. Litt kjedelig for han å være bare hjemme, mer gøy å leke med vennene sine :) I dag skulle de på lekeland! En som gledet seg veldig :) :)

Lillegutt er i bhg igjen i dag, han kunne nok gått i går og, men greit å være hjemme litt ekstra også i blant når man har mulighet selv om man ikke er veldig syk :)

Har to pakker klar for henting, håper jeg rekker å få gjort det i dag :D Må alltid time litt med soving for snuppa er ikke glad i å ligge i vogn når hun er våken :P

Hehe uffda, fort gjort.. Håper resten kommer snart da :) Hva lager du?
"Stjerneteppe" :) veldig lett, vår/sommerteppe til lille. I bomull :) er dropsgarn så er ingen i byen her som selger. Synes det blir et morsomt teppe, fargerikt! (Syrin, lys mint, lys gul, lys blå, gammelrosa, fersken, lys grå og hvit)

"Stjerneteppe" :) veldig lett, vår/sommerteppe til lille. I bomull :) er dropsgarn så er ingen i byen her som selger. Synes det blir et morsomt teppe, fargerikt! (Syrin, lys mint, lys gul, lys blå, gammelrosa, fersken, lys grå og hvit)
Så deilig da :D Strikker votter jeg :)

Kjekt med votter :) jeg burde laget noen jeg og.

Ullvotter er veldig deilig :) Så tenkte jeg lage genser også når jeg er ferdig med de her. Lager str 1 år, til vinteren igjen.. Men da må jeg ut å kjøpe garn :) Tenkte lage samme farge..

Ullvotter er veldig deilig :) Så tenkte jeg lage genser også når jeg er ferdig med de her. Lager str 1 år, til vinteren igjen.. Men da må jeg ut å kjøpe garn :) Tenkte lage samme farge..
Lurt å lage litt større :) ! Slipper å hastestrikke til høsten. Jeg tenkte også å lage noe, kanskje til sommeren.

Seriøst. Kan ALDRI TA MED babyen til byen for å kjøpe noe. I 100% av tilfellene sover hun 15 min og er våken de resterende 120 min :p selvom hun ikke har sovet på 2-3 t og det er tid for lur. Har prøvd alt. Det går bare ikke. Som idag, har masse jeg må få kjøpt idag og hun nekter å sove.

Flere som har babyer som ikke tåler å dra noe sted? :(

Hørtes veldig fint ut :) har du bilde?

Seriøst. Kan ALDRI TA MED babyen til byen for å kjøpe noe. I 100% av tilfellene sover hun 15 min og er våken de resterende 120 min :p selvom hun ikke har sovet på 2-3 t og det er tid for lur. Har prøvd alt. Det går bare ikke. Som idag, har masse jeg må få kjøpt idag og hun nekter å sove.

Flere som har babyer som ikke tåler å dra noe sted? :(

Er hun sur da? Hun her gidder heller ikke shopping.. vræler som en stukken gris :D

Back
Topp