Skravletråd

God morgen! Hvordan har natten vært? Her fikk vi faktisk 4 t sammenhengende første runden i natt :D

God morgen! Hvordan har natten vært? Her fikk vi faktisk 4 t sammenhengende første runden i natt :D
Wow, 4 timer :D herlig :D har du forresten lest tråden om søvn? Holder på å daue jeg :D beibiene sover jo masse! Tror ikke min er normal :/ :P

Hadde så stor tro på en god natt da vi la oss i går. Lille hadde tømt begge puppene og spist 120 ml mme og sovna godt 21.30. Jeg sovna 22.30. 00.30 starta det igjen... Blir tullete av dette ;)

Lige måde :D

Trilletur med ei fra desemberforumet i dag. Koselig :)

Hva gjør dere?
Så koselig!:D
Jeg og snuppa har vært på trilletur til butikken, handlet inn til middag og hentet en pakke.
Mannen storhandler i kveld:)
Ellers snart ferdig med en sjørøverskip-kake.
I ettermiddag kommer en kompis av mannen innom, ellers rolig:)

Wow, 4 timer :D herlig :D har du forresten lest tråden om søvn? Holder på å daue jeg :D beibiene sover jo masse! Tror ikke min er normal :/ :p

Hadde så stor tro på en god natt da vi la oss i går. Lille hadde tømt begge puppene og spist 120 ml mme og sovna godt 21.30. Jeg sovna 22.30. 00.30 starta det igjen... Blir tullete av dette ;)
O.J. våknet hver eneste time til han var over 6mnd:p:arghh:

oh så flott da!
Snuppa sovnet for natten 22.30 og sov da til 05.00, fikk pupp og sov videre til 07.00 ...igjen litt mat i\og sov så til 09.00:D

Wow, 4 timer :D herlig :D har du forresten lest tråden om søvn? Holder på å daue jeg :D beibiene sover jo masse! Tror ikke min er normal :/ :P

Hihi ja snuppa her sov jo 6-7 t sammenhengende før hun ble syk.. Men ikke nå mer nei :P
Tror egentlig det er like vanlig å våkne ofte som å sove lenge.. De er jo fortsatt veldig små :)
Men det er slitsomt! Blir helt kokko i hodet :P

Så koselig!:D
Jeg og snuppa har vært på trilletur til butikken, handlet inn til middag og hentet en pakke.
Mannen storhandler i kveld:)
Ellers snart ferdig med en sjørøverskip-kake.
I ettermiddag kommer en kompis av mannen innom, ellers rolig:)
Pakke?

Jeg sender sambo innom butikken på tur hjem fra jobb :)

I kveld blir vi bare hjemme. Jeg skal prøve å sove litt :P

Pakke?

Jeg sender sambo innom butikken på tur hjem fra jobb :)

I kveld blir vi bare hjemme. Jeg skal prøve å sove litt :p
Yes,post i butikk. Fra babyshop:)

Ahhh, her har jeg middag klar så må ha i hus.
Trøtt ja?
Whaat?? Og likevel fikk dere nr 2 :D hehe :D
Haha ja...tenkte måtte bli ferdig mens jeg enda ikke er for gammel:cool:Neida, vi begge ønsket to tette<3
Men ja det var tøft og jeg var zombie:wacky: Han sov dog godt på dagtid da, så hentet meg inn da...
Snuppa er helt motsatt, sover stortsett dårlig på dagtid og bra på natt...

Hihi ja snuppa her sov jo 6-7 t sammenhengende før hun ble syk.. Men ikke nå mer nei :P
Tror egentlig det er like vanlig å våkne ofte som å sove lenge.. De er jo fortsatt veldig små :)
Men det er slitsomt! Blir helt kokko i hodet :P
Det blir jo bedre etterhvert :D men han sover jo ikke spes mye på dagen heller, så tror ikke han noen gang blir et sovebarn ;) men søt er han <3

Yes,post i butikk. Fra babyshop:)

Ahhh, her har jeg middag klar så må ha i hus.
Trøtt ja?

Haha ja...tenkte måtte bli ferdig mens jeg enda ikke er for gammel:cool:Neida, vi begge ønsket to tette<3
Men ja det var tøft og jeg var zombie:wacky: Han sov dog godt på dagtid da, så hentet meg inn da...
Snuppa er helt motsatt, sover stortsett dårlig på dagtid og bra på natt...
Har kjapp mat i dag vi. Falunkorv, potetmos og bønner :) så jeg lager når han kommer hjem :)

Min sover hverken dag eller natt :P

Har kjapp mat i dag vi. Falunkorv, potetmos og bønner :) så jeg lager når han kommer hjem :)

Min sover hverken dag eller natt :p

Enkelt og godt!
Pølsestroganoff med pastaskruer her:D

Og regner med alt er prøvd?;)
Må bare holde ut, det blir bedre...med kan ta tid!!
O.J. våknet 03.00 i natt og skulle leke sabeltann:arghh::p

Titter innom en tur:) koser oss masse om dagen. Vesla er strålende fornøyd, smiler og ler , sover hele natten nå og spiser hver 3-4 t på dagen:D

Hei og hopp :)

Da har vi hatt 3mndskontroll og vaksiner - gikk overraskende greit, veid til 7100 og 63lang :)

Var greit vær, så vi gikk hjem fra helsestasjonen - det var 45min med god søvn for go'bolla :)

Hittil har det ikke vært noen reaksjoner og kan ikke akkurat si han er mer sliten/sover mer enn ellers. Fikk inn noen timer i bæreselen, men nå er han lys våken og prater masse. Lille raringen min :)

Back
Topp