Skravletråd

Min spiste 60 ml mme pluss pupp før han la seg, men det spiller ingen rolle om det er mer eller mindre :) sover likt uansett :P håååper han sover bedre når vi starter med grøt, men venter til han er 5-6 mnd med det :)
Heh, min er et matvrak spiser fra begge puppene og slukte likevel 200ml mme :P

Ja, blir spennende med grøt - men venter nok det det en stund ja. Tenker derimot å la ha smake litt frukt og grønt/purée fom neste mnd :)

Ah, det er det vanskelige spørsmålet - og stort sett går man for alternativet man får ammet i.

Venninnen min hadde bunad i kirken, byttet til en enkel kjole i selskapet - på den måten fikk hun ammet :) hadde med seg mm på flaske i dåpen, just in case
Jada, man må jo det.
Her kan jeg ikke satse på det, da snuppa nekter flaske.

Den jeg har kjøpte jeg til en konfirmasjon når jeg gikk gravid med guttungen:P
Kanskje jeg bare skal gå for den og spare penger...hmmm hmm

Heh, min er et matvrak spiser fra begge puppene og slukte likevel 200ml mme :P

Ja, blir spennende med grøt - men venter nok det det en stund ja. Tenker derimot å la ha smake litt frukt og grønt/purée fom neste mnd :)
Hihi, matvrak da ja :D :D

Har du fått noe info fra HS om innføring av mat? Jeg har ikke det.. Min er litt sensitiv i tarmene, så jeg er litt skeptisk. Men samtidig har jeg hørt at det er bra å gi de smaksprøver tidlig :/ usikker :(

Kjenner vel egentlig flere som heter det, men forskjellige måter å skrive det på :p

Ironien er at i Frankrike, for at i'en skal uttales riktig, da burde vi skrevet det Nicolaï :p

Hvordan gikk det? Likte hun det eller var hun like skeptisk som her?

Ja, samme her..men fint navn da. :D

Meget skeptisk:P
Liker konseptet av catsuit, men gul er ikke helt min farge

Skulle gjerne hatt den i beige eller noe...
var kun i gul eller mint farge...da blir det gul i såfall for min del...
syns i grunn den var litt snasen nemlig

Ikke bunad ;) har heldrakt, så får ikke amma i den. Har kanskje noen kjoler jeg kunne brukt, men regner med jeg kjøper ny. Har lyst til å føle meg fin den dagen :D

Samme her, ikke bunad. I tillegg nekter jo snuppa flaske så ville vært å skyte meg selv i foten:p

Har en kjole som passer bra...hadde den i guttungen sin dåp og..hmm hmm...perfekt å amme i...

Vi får sjå...

Fin :) ikke superbegeistra for fargen :p

Hadde jeg hatt kropp som Linni hadde jeg kanskje kunne hatt den, men tror ikke den hadde kledd meg :p
Må si jeg fallt litt for den ja...men usikker på fargen...alternativet er mint farge og det vil jeg ikke haiallefall..så da måttte det bli gul...
Hørt jeg kler det før..men det har vært når jeg er solbrun..nå er jeg en blekfis:P

Samme her, ikke bunad. I tillegg nekter jo snuppa flaske så ville vært å skyte meg selv i foten:p

Har en kjole som passer bra...hadde den i guttungen sin dåp og..hmm hmm...perfekt å amme i...

Vi får sjå...
Min tar flaske, men jeg må amme med jevne mellomrom, ellers blir det sånn spreng ;)

Heldig som har et alternativ da :D sånn hvis du ikke finner noe annet :) husker jeg slet litt med å finne antrekk til jul jeg. Så det ble bare svart dressbukse, svart pentopp og cardigan :P

Må si jeg fallt litt for den ja...men usikker på fargen...alternativet er mint farge og det vil jeg ikke haiallefall..så da måttte det bli gul...
Hørt jeg kler det før..men det har vært når jeg er solbrun..nå er jeg en blekfis:P
Begge de fargene er vel penest hvis man er litt brun :P men brunfarge kan jo kjøpes ;) jeg er også kjempeblek :) har egentlig bare gitt opp å ha litt farge på kroppen.. For mye arbeid :P

Her skravles det damer! :) jeg har ikke vært så aktiv i denne tråden her, men må si at det ser riktig så hyggelig ut å skravle her :D her sover lillegutt en skikkelig lur, og jeg har tatt helt av med kos - dratt frem boka, kaffen, NON stop, juice og melkesjokolade!

Her skravles det damer! :) jeg har ikke vært så aktiv i denne tråden her, men må si at det ser riktig så hyggelig ut å skravle her :D her sover lillegutt en skikkelig lur, og jeg har tatt helt av med kos - dratt frem boka, kaffen, NON stop, juice og melkesjokolade!
Hei :) ja her er det koselig å skravle :) jeg sitter nå med lille sovende på puppen.

Det hørtes helt fantastisk ut!

Hei :) ja her er det koselig å skravle :) jeg sitter nå med lille sovende på puppen.

Det hørtes helt fantastisk ut!

De beste barna er de uthvilte ;) NON stop posen bare forsvant ned i magen her. Så godt å kunne sitte og amme - min vil bare ligge nå :/

De beste barna er de uthvilte ;) NON stop posen bare forsvant ned i magen her. Så godt å kunne sitte og amme - min vil bare ligge nå :/
Etter sykdommen? :(

Min er ikke veldig flink til å sove på dagen :/ mest korte dupper :/ men du verden så blid i mellom ;) hikster og ler :D så mye at han får hikke :D :D

Etter sykdommen? :(

Min er ikke veldig flink til å sove på dagen :/ mest korte dupper :/ men du verden så blid i mellom ;) hikster og ler :D så mye at han får hikke :D :D

Hehe..! Så herlig! Fin temperament du har på babyen din da! :D Hvordan sover han på natta?

Ja, det begynte da han var syk. Ganske frustrende, og jeg vet ikke hvordan jeg skal løse det. Det er ikke overalt jeg kan ligge og amme.. Igår var vi ute og trillet, også på et senter etterpå for å kjøpe flere pysj til han, handle mat osv. Totalt var vi ute i ca 4-5 timer. Og han nektet å ta pupp selv om han gråt av sult. Jeg satt på handikapp do og prøvde å amme.. Jeg prøvde å gå mens jeg ammet. Han bare hylte. Til slutt kjøpte jeg ferdig NAN og det slukte han i seg. Så fort vi kom hjem så tømte han en hel pupp..

Back
Topp