Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
77 km2 1.etg og 33 km2 hemsBlir gøy å få det ferdig da![]()
Er det stort? Vår er ganske liten! Men verdens fineste <3 hehe![]()
Lige mådeGod morgen jenter!
Ønsker alle en strålende dag!
Planer?![]()
Wow, 4 timerGod morgen! Hvordan har natten vært? Her fikk vi faktisk 4 t sammenhengende første runden i natt![]()
Så koselig!Lige måde
Trilletur med ei fra desemberforumet i dag. Koselig
Hva gjør dere?
77 km2 1.etg og 33 km2 hemsgreit med litt størrelse ift overnatting av familie
viktigste er at det er koselig der
![]()
O.J. våknet hver eneste time til han var over 6mndWow, 4 timerherlig
har du forresten lest tråden om søvn? Holder på å daue jeg
beibiene sover jo masse! Tror ikke min er normal :/
Hadde så stor tro på en god natt da vi la oss i går. Lille hadde tømt begge puppene og spist 120 ml mme og sovna godt 21.30. Jeg sovna 22.30. 00.30 starta det igjen... Blir tullete av dette![]()

oh så flott da!God morgen! Hvordan har natten vært? Her fikk vi faktisk 4 t sammenhengende første runden i natt![]()
Ja, det blir det gjesterom, lite toalettrom og tv-stue/lekeromHems er kjekt! Det har vi også![]()
Wow, 4 timerherlig
har du forresten lest tråden om søvn? Holder på å daue jeg
beibiene sover jo masse! Tror ikke min er normal :/
![]()
Hadde så stor tro på en god natt da vi la oss i går. Lille hadde tømt begge puppene og spist 120 ml mme og sovna godt 21.30. Jeg sovna 22.30. 00.30 starta det igjen... Blir tullete av dette![]()
Pakke?Så koselig!
Jeg og snuppa har vært på trilletur til butikken, handlet inn til middag og hentet en pakke.
Mannen storhandler i kveld
Ellers snart ferdig med en sjørøverskip-kake.
I ettermiddag kommer en kompis av mannen innom, ellers rolig![]()
Whaat?? Og likevel fikk dere nr 2O.J. våknet hver eneste time til han var over 6mnd![]()
Yes,post i butikk. Fra babyshopPakke?
Jeg sender sambo innom butikken på tur hjem fra jobb
I kveld blir vi bare hjemme. Jeg skal prøve å sove litt![]()
Haha ja...tenkte måtte bli ferdig mens jeg enda ikke er for gammelWhaat?? Og likevel fikk dere nr 2hehe
![]()
Han sov dog godt på dagtid da, så hentet meg inn da...Det blir jo bedre etterhvertHihi ja snuppa her sov jo 6-7 t sammenhengende før hun ble syk.. Men ikke nå mer nei![]()
Tror egentlig det er like vanlig å våkne ofte som å sove lenge.. De er jo fortsatt veldig små![]()
Men det er slitsomt! Blir helt kokko i hodet![]()
Har kjapp mat i dag vi. Falunkorv, potetmos og bønnerYes,post i butikk. Fra babyshop
Ahhh, her har jeg middag klar så må ha i hus.
Trøtt ja?
Haha ja...tenkte måtte bli ferdig mens jeg enda ikke er for gammelNeida, vi begge ønsket to tette<3
Men ja det var tøft og jeg var zombieHan sov dog godt på dagtid da, så hentet meg inn da...
Snuppa er helt motsatt, sover stortsett dårlig på dagtid og bra på natt...
Har kjapp mat i dag vi. Falunkorv, potetmos og bønnerså jeg lager når han kommer hjem
Min sover hverken dag eller natt![]()

Ikke santDet blir jo bedre etterhvertmen han sover jo ikke spes mye på dagen heller, så tror ikke han noen gang blir et sovebarn
men søt er han <3