Hehe nei det er santVeldig deiliger en veldig spennende og morsom tid nå syntes jg. Skjer noe nytt hver dag. Skjønner ikke helt hvor det ble av den lille babyen min. Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei det er santVeldig deiliger en veldig spennende og morsom tid nå syntes jg. Skjer noe nytt hver dag. Skjønner ikke helt hvor det ble av den lille babyen min. Hehe
God morgenGod morgen og god tirsdag alle sammen![]()
Argh. Mangler 1/3 garnnøste maks for å gjøre ferdig en farge jeg hekler med. Fargen holdt akkurat ikke. Og så bestilte jeg da, og da bestillingen var gjennomført kom jeg på at jeg kun hadde bestilt resten av fargene! Ikke den jeg hekler med nå! Så måtte bestille en gang til, kun den fargen jeg driver med nåkjipt... for fikk første garnpakke i posten idag (hjemkjøring, hang den på postkassa). Og jeg sitter med masse farger jeg ikke får brukt før jeg får den gule i posten
surrehue.
Ja. Er 15 uker i dag her3.5 mnd. Tiden flyr selv om man er hjemme gitt.
Planer for denne dagen da?
Vi skal på babykafé med barselgruppa![]()
Hva ser du på?God morgenligger fremdeles vi. Hsn sover så godt på brystet og det er deilig etter to dager og netter med lite søvn :/ blir netflix på tlf på meg
![]()
Ikke santArg, så typisk :/
"Stjerneteppe"Hehe uffda, fort gjort.. Håper resten kommer snart daHva lager du?
Så deilig da"Stjerneteppe"veldig lett, vår/sommerteppe til lille. I bomull
er dropsgarn så er ingen i byen her som selger. Synes det blir et morsomt teppe, fargerikt! (Syrin, lys mint, lys gul, lys blå, gammelrosa, fersken, lys grå og hvit)
Kjekt med votterSå deilig daStrikker votter jeg
![]()
Kjekt med votterjeg burde laget noen jeg og.
Lurt å lage litt størreUllvotter er veldig deiligSå tenkte jeg lage genser også når jeg er ferdig med de her. Lager str 1 år, til vinteren igjen.. Men da må jeg ut å kjøpe garn
Tenkte lage samme farge..
Siste sesong av orange is the new blackHva ser du på?![]()
Hørtes veldig fint ut"Stjerneteppe"veldig lett, vår/sommerteppe til lille. I bomull
er dropsgarn så er ingen i byen her som selger. Synes det blir et morsomt teppe, fargerikt! (Syrin, lys mint, lys gul, lys blå, gammelrosa, fersken, lys grå og hvit)
Tenker du på et ferdig teppe eller så langt jeg har kommet?Hørtes veldig fint uthar du bilde?
Lurt å lage litt større! Slipper å hastestrikke til høsten. Jeg tenkte også å lage noe, kanskje til sommeren.
Seriøst. Kan ALDRI TA MED babyen til byen for å kjøpe noe. I 100% av tilfellene sover hun 15 min og er våken de resterende 120 minselvom hun ikke har sovet på 2-3 t og det er tid for lur. Har prøvd alt. Det går bare ikke. Som idag, har masse jeg må få kjøpt idag og hun nekter å sove.
Flere som har babyer som ikke tåler å dra noe sted?![]()