Skravletråd

Fikk handla til både lillesøster og storesøster i går, må bare kjøpe ny hvit strømpebukse og fin sko til storesøster.. Så skal nok alle bli så fine så :-)

På nett eller i butikk? Syns det er vanskelig å finne behagelige finklær til guttebabyer, vurderer å kjøpe en litt finere sparkebukse bare:)

Hehe..! Så herlig! Fin temperament du har på babyen din da! :D Hvordan sover han på natta?

Ja, det begynte da han var syk. Ganske frustrende, og jeg vet ikke hvordan jeg skal løse det. Det er ikke overalt jeg kan ligge og amme.. Igår var vi ute og trillet, også på et senter etterpå for å kjøpe flere pysj til han, handle mat osv. Totalt var vi ute i ca 4-5 timer. Og han nektet å ta pupp selv om han gråt av sult. Jeg satt på handikapp do og prøvde å amme.. Jeg prøvde å gå mens jeg ammet. Han bare hylte. Til slutt kjøpte jeg ferdig NAN og det slukte han i seg. Så fort vi kom hjem så tømte han en hel pupp..
Han legges i senga si mellom halv ni og halv ti og står opp ca åtte. Har ca fire måltider ila natta. Så ikke så mye sammenhengende søvn her gitt :P

Hmm, så rart han bare vil ammes liggende? Har du spurt ammehjelpen?

Trøtt ;) lille brukte 5 timer på å få ut 2 stk bæsjebleier i natt, så jeg sov egentlig bare fra 23 til 2 :/ resten var bare smådupper :O

Du da?

Jeg er også trøtt! Uff slet skikkelig han da :o

Vi har besøk :)
Men lillegutt sov aaaaalt for lite på dagen i dag og er litt forkjøla så han er grinete :o
Men kost oss med lasagne og kake :)

Her skravles det damer! :) jeg har ikke vært så aktiv i denne tråden her, men må si at det ser riktig så hyggelig ut å skravle her :D her sover lillegutt en skikkelig lur, og jeg har tatt helt av med kos - dratt frem boka, kaffen, NON stop, juice og melkesjokolade!
Hei på deg! Her er det koselig og skravle ja :)
Hørtes godt ut :D vi har spist kake :)

Jeg er også trøtt! Uff slet skikkelig han da :o

Vi har besøk :)
Men lillegutt sov aaaaalt for lite på dagen i dag og er litt forkjøla så han er grinete :o
Men kost oss med lasagne og kake :)
Koselig med besøk :) stakkars lillegutt da :( god bedring til han :)
jeg har vært alene i dag. Sambo har jobba på hytta :/ må si jeg gleder meg til den er ferdig.. Har vært mye alene både i uka og på helgene i det siste :( uff, sytesytesyte :P :P

Vet ikke hva vi skal spise enda. Ser for meg at de kjøper seg noe mat på tur ned, så da ender vel jeg opp med en grandis ;)

Han legges i senga si mellom halv ni og halv ti og står opp ca åtte. Har ca fire måltider ila natta. Så ikke så mye sammenhengende søvn her gitt :P

Hmm, så rart han bare vil ammes liggende? Har du spurt ammehjelpen?

Har ikke fått svar, men har sendt dem en Mail. Ja, det er helt snodig. Tenkte kanskje det var noe låsning eller noe.

Hehe.. Sammenhengende søvn for babyen betyr ikke sammenhengende søvn for mor ;) høres ut som han har bra med søvn på natten da.

Her har gutten min faktisk sovnet i egen seng, i eget rom :P
Så jeg og samboeren har veddemål på hvor lenge han sover der før han våkner - taperen tar do-vasken til uken ;)

Koselig med besøk :) stakkars lillegutt da :( god bedring til han :)
jeg har vært alene i dag. Sambo har jobba på hytta :/ må si jeg gleder meg til den er ferdig.. Har vært mye alene både i uka og på helgene i det siste :( uff, sytesytesyte :P :P

Vet ikke hva vi skal spise enda. Ser for meg at de kjøper seg noe mat på tur ned, så da ender vel jeg opp med en grandis ;)

Takk, håper ikke han blir skikkelig syk..

Kjedelig å være alene ja, mye igjen å gjøre på hytta?

Har ikke fått svar, men har sendt dem en Mail. Ja, det er helt snodig. Tenkte kanskje det var noe låsning eller noe.

Hehe.. Sammenhengende søvn for babyen betyr ikke sammenhengende søvn for mor ;) høres ut som han har bra med søvn på natten da.

Her har gutten min faktisk sovnet i egen seng, i eget rom :P
Så jeg og samboeren har veddemål på hvor lenge han sover der før han våkner - taperen tar do-vasken til uken ;)
Våkner ca 1.30, 3.30, 6 og 7 :D sover stort sett godt i mellom :)

Så flink som sover på eget rom da :) får du ikke lyst til å inn å sjekke hele tiden? Jeg våkner av og til og lytter etter pusten til lille :P

Haha, liker veddemålet :D hvem bruker å vinne?

Takk, håper ikke han blir skikkelig syk..

Kjedelig å være alene ja, mye igjen å gjøre på hytta?
Gulv og tak og vegger ferdig. Har igjen å montere bad og kjøkken pluss sikkert en 1000 småting ;) da er 1. etg ferdig :) hemsen tar vi etterhvert :P

Våkner ca 1.30, 3.30, 6 og 7 :D sover stort sett godt i mellom :)

Så flink som sover på eget rom da :) får du ikke lyst til å inn å sjekke hele tiden? Jeg våkner av og til og lytter etter pusten til lille :P

Haha, liker veddemålet :D hvem bruker å vinne?

Ikveld vant jeg - så en uke vaske-do-fri :P

Det er første gang han sover der, tenkte jeg skulle teste og se. Han sover godt han! Det gikk til og med bra å amme han i sengen vår, også flytte han tilbake til eget rom :P men jo, jeg har ikke gått inn for å sjekke pust, men gått inn for å lukte på han :D vurderer å flytte han til sengen vår iløpet av natten, savner han allerede... Hjelpe seg... Hehe..

Ikveld vant jeg - så en uke vaske-do-fri :P

Det er første gang han sover der, tenkte jeg skulle teste og se. Han sover godt han! Det gikk til og med bra å amme han i sengen vår, også flytte han tilbake til eget rom :P men jo, jeg har ikke gått inn for å sjekke pust, men gått inn for å lukte på han :D vurderer å flytte han til sengen vår iløpet av natten, savner han allerede... Hjelpe seg... Hehe..
Hehe, merkelig det der :) savne noen som sover i naborommet ;)
Min sovna i senga si nå :) vurderer å legge meg jeg også :P

Håper å kunne sove over der i påska.. Ikke alt som blir ferdig da. F eks listverk osv :) men hemsen tenker jeg vi tar i sommer. Den er foreløpig bare isolert :)
Blir gøy å få det ferdig da :D
Er det stort? Vår er ganske liten! Men verdens fineste <3 hehe :)

Min tar flaske, men jeg må amme med jevne mellomrom, ellers blir det sånn spreng ;)

Heldig som har et alternativ da :D sånn hvis du ikke finner noe annet :) husker jeg slet litt med å finne antrekk til jul jeg. Så det ble bare svart dressbukse, svart pentopp og cardigan :p

Praktisk når de tar flaske også.

Mhm, vil liksom ha noe nytt...vi får se:D
Begge de fargene er vel penest hvis man er litt brun :p men brunfarge kan jo kjøpes ;) jeg er også kjempeblek :) har egentlig bare gitt opp å ha litt farge på kroppen.. For mye arbeid :p
hehe joda sant det:)
Litt stress ja:p

Back
Topp