Skravletråd

Jeg glemte å lukke lokket ordentlig.. Hadde nok tenkt å snike meg ned i boksen igjen, hadde ikke forutsett at han skulle prøve å løfte den via lokket ><
Haha, hadde det skjedd her, så hadde det vært likt ;) hvem løfter boksen etter lokket liksom :P

Ja er så herlig med en del sammenhengende søvn:D

Oh Nice. drammengjengen her inne:)?
Rart hva noen timer kan gjøre med en :P

Nei, der ser det ut til at vi møtes på torsdag ettermiddag.

På fredag er det hos bestevenninnen min, med Lillesøsteren Mi og to de jobber med :)

Er sjalu på det sovehjertet til din altså ;) legger meg hver kveld og tenker; i natt er kanskje natta han sover 6-7 timer i strekk. Evt 4+4 timer. Men neeiida.. Hehe :D
Skal sies at det ikke alltid er like enkelt, men var bedre i natt (nettene før var delt opp i 2timers pauser). Økte dosen med mme han fikk for han la seg, kan være det :P

Ja det har mye å si!!

OK,koselig:D:D
Er litt komisk - var redd for at jeg skulle bli sittende mye hjemme med lille før han kom. Men nå som han er her synes jeg det hele tiden er noe (babysvømming, kurs, treff/turer) - veldig koselig, men blir greit etter påske når kurset er ferdig og :P

Er litt komisk - var redd for at jeg skulle bli sittende mye hjemme med lille før han kom. Men nå som han er her synes jeg det hele tiden er noe (babysvømming, kurs, treff/turer) - veldig koselig, men blir greit etter påske når kurset er ferdig og :p
hehe ja..man kan finne på en del med disse små :DTiden flyr !!

skal melde snuppa på et kurs til her før vi kjører søskensvømming
Har nikolay(slik dere skriver det?) dykket enda nå?

hehe ja..man kan finne på en del med disse små :DTiden flyr !!

skal melde snuppa på et kurs til her før vi kjører søskensvømming
Har nikolay(slik dere skriver det?) dykket enda nå?
Blir sikkert koselig med søskensvømming, ja - men greit at hun er godt vandt med bassenget da og :P
Dere da?
Ja, dykket to ganger nå (eller 2x3dykk) - Nicolai ( ;) ) tar det fint, ser bare veldig forundret ut hver gang - gråt bittelitt ene gangen hvor han endte opp med å svelge vann

Blir ikke dåp her - la det helt fra oss, like greit det.

Kunne nok vurdert en annen type fest, men siden familien er så spredt så er det enklere å la vær
Ja,skjønner.

Her er det 13mars.
Har en kjolekandidat,men syns det er litt kjip haha...men grei å amme i.
Bunad blir for stress

Blir sikkert koselig med søskensvømming, ja - men greit at hun er godt vandt med bassenget da og :p
Dere da?
Ja, dykket to ganger nå (eller 2x3dykk) - Nicolai ( ;) ) tar det fint, ser bare veldig forundret ut hver gang - gråt bittelitt ene gangen hvor han endte opp med å svelge vann

Ok, vi kjenner en som skriver det sånn jeg skrev det der. Her skrives det Nicolay:pKan skrives på så mange måter...
hihi ok. dykket engang her...

Ja,skjønner.

Her er det 13mars.
Har en kjolekandidat,men syns det er litt kjip haha...men grei å amme i.
Bunad blir for stress
Ah, det er det vanskelige spørsmålet - og stort sett går man for alternativet man får ammet i.

Venninnen min hadde bunad i kirken, byttet til en enkel kjole i selskapet - på den måten fikk hun ammet :) hadde med seg mm på flaske i dåpen, just in case

Ok, vi kjenner en som skriver det sånn jeg skrev det der. Her skrives det Nicolay:pKan skrives på så mange måter...
hihi ok. dykket engang her...
Kjenner vel egentlig flere som heter det, men forskjellige måter å skrive det på :P

Ironien er at i Frankrike, for at i'en skal uttales riktig, da burde vi skrevet det Nicolaï :P

Hvordan gikk det? Likte hun det eller var hun like skeptisk som her?

Skal sies at det ikke alltid er like enkelt, men var bedre i natt (nettene før var delt opp i 2timers pauser). Økte dosen med mme han fikk for han la seg, kan være det :P
Min spiste 60 ml mme pluss pupp før han la seg, men det spiller ingen rolle om det er mer eller mindre :) sover likt uansett :P håååper han sover bedre når vi starter med grøt, men venter til han er 5-6 mnd med det :)

Back
Topp