Haha, hadde det skjedd her, så hadde det vært liktJeg glemte å lukke lokket ordentlig.. Hadde nok tenkt å snike meg ned i boksen igjen, hadde ikke forutsett at han skulle prøve å løfte den via lokket ><
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, hadde det skjedd her, så hadde det vært liktJeg glemte å lukke lokket ordentlig.. Hadde nok tenkt å snike meg ned i boksen igjen, hadde ikke forutsett at han skulle prøve å løfte den via lokket ><
Min begynner å gråte høyt og lenge hvis han er borte på kveldJa, ser den. Er jo vanligvis den "værste" tiden det.
Da er det henge konstant på pupp-tid her![]()
Rart hva noen timer kan gjøre med enJa er så herlig med en del sammenhengende søvn
Oh Nice. drammengjengen her inne?
Da er best å holde seg hjemmeMin begynner å gråte høyt og lenge hvis han er borte på kvelder han hjemme går det stort sett greit
![]()
Skal sies at det ikke alltid er like enkelt, men var bedre i natt (nettene før var delt opp i 2timers pauser). Økte dosen med mme han fikk for han la seg, kan være detEr sjalu på det sovehjertet til din altsålegger meg hver kveld og tenker; i natt er kanskje natta han sover 6-7 timer i strekk. Evt 4+4 timer. Men neeiida.. Hehe
![]()
Ja det har mye å si!!Rart hva noen timer kan gjøre med en
Nei, der ser det ut til at vi møtes på torsdag ettermiddag.
På fredag er det hos bestevenninnen min, med Lillesøsteren Mi og to de jobber med![]()
Er sikkert en "manneting" det derHaha, hadde det skjedd her, så hadde det vært likthvem løfter boksen etter lokket liksom
![]()
Er litt komisk - var redd for at jeg skulle bli sittende mye hjemme med lille før han kom. Men nå som han er her synes jeg det hele tiden er noe (babysvømming, kurs, treff/turer) - veldig koselig, men blir greit etter påske når kurset er ferdig ogJa det har mye å si!!
OK,koselig![]()
hehe ja..man kan finne på en del med disse småEr litt komisk - var redd for at jeg skulle bli sittende mye hjemme med lille før han kom. Men nå som han er her synes jeg det hele tiden er noe (babysvømming, kurs, treff/turer) - veldig koselig, men blir greit etter påske når kurset er ferdig og![]()
Blir ikke dåp her - la det helt fra oss, like greit det.hva skal dere ha på i dåpen?
Blir sikkert koselig med søskensvømming, ja - men greit at hun er godt vandt med bassenget da oghehe ja..man kan finne på en del med disse småTiden flyr !!
skal melde snuppa på et kurs til her før vi kjører søskensvømming
Har nikolay(slik dere skriver det?) dykket enda nå?
Ja,skjønner.Blir ikke dåp her - la det helt fra oss, like greit det.
Kunne nok vurdert en annen type fest, men siden familien er så spredt så er det enklere å la vær
Blir sikkert koselig med søskensvømming, ja - men greit at hun er godt vandt med bassenget da og
Dere da?
Ja, dykket to ganger nå (eller 2x3dykk) - Nicolai () tar det fint, ser bare veldig forundret ut hver gang - gråt bittelitt ene gangen hvor han endte opp med å svelge vann
Ah, det er det vanskelige spørsmålet - og stort sett går man for alternativet man får ammet i.Ja,skjønner.
Her er det 13mars.
Har en kjolekandidat,men syns det er litt kjip haha...men grei å amme i.
Bunad blir for stress
Kjenner vel egentlig flere som heter det, men forskjellige måter å skrive det påOk, vi kjenner en som skriver det sånn jeg skrev det der. Her skrives det NicolayKan skrives på så mange måter...
hihi ok. dykket engang her...
Min spiste 60 ml mme pluss pupp før han la seg, men det spiller ingen rolle om det er mer eller mindreSkal sies at det ikke alltid er like enkelt, men var bedre i natt (nettene før var delt opp i 2timers pauser). Økte dosen med mme han fikk for han la seg, kan være det![]()
Liker konseptet av catsuit, men gul er ikke helt min farge
Ikke bunadhva skal dere ha på i dåpen?